Kuka näistä miehistä on komein?
Huhhuh mitä uroksia! Kuka teidän mielestä on komein? Sukat pyörii kyllä nyt jaloissa! Olisi hienoa olla niin kaunis että olisi mahdollista napata tuon näköinen uljas ilmestys itselle, mutta eipä auta kuin pysyä ihan oman tasoisissa komistuksissa.
Kommentit (29)
Äh, no ei kiitos.
Matthew Nozska on ainoa, joka olisi edes vähän sinne päin. Mutta ei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nams.. Mä olen saanut samantasoiselta nuorelta mieheltä. :)
Ai niin. Eka jätkä.
No ihan nättejä (mulle liian) nuoria miehiä. Tykkäsin eniten brasialaisesta Franciscosta ja kanadalaisesta Simonista.
Näin 23-vuotiaan näkökulmasta komeita kyllä ovat, mutta varmasti myös melkoisen ylimielisiä upeasta ulkomuodostaan. Vaikea sanoa kuka oli paras. Täällä käy vähän vanhempaa porukkaa kun nuo sinun linkkaamasi nuoret miehet, joten valtaosa pitää heitä varmaankin aika lapsen näköisinä :D
Tosi tavallisen näköisiä useimmat. Tuo alin ehkä komein. Luka ihan söpö kanssa.
Jordan Barrett, eli ylin, on silmiä hivelevän kaunis. Kai täällä naisetkin haaveilla saa. Pidän feminiinisistä miehistä.
Ylin kaikista komein. Kaikki nam. Tuli tosin vähän puumaolo noin nuoria kuolatessa.
N36
Vierailija kirjoitti:
Nams.. Mä olen saanut samantasoiselta nuorelta mieheltä. :)
Kukkia vai?
Liian sieviä ja aivan liian nuoria omaan miesmakuuni, ei (enää) sytytä. Pidän hieman karskimmista miehistä joilla on vähän kypsyyden tuomaa karismaa. Esim. Richard Armitage ja Benedict Cumberbatch kolahtavat <3
N37
Söpöjä twinkkejä.. Noita vois kyllä tälläinen vanhempi setä pikkasen kouluttaa.. :P
Now who's your daddyyy!!!
Taitaa karvainen anus ja jykevä kulli isoine palleineen kiinnostaa useimpia hinuripoikia.
Tuollaisiahan tulee vastaan ihan koko ajan. Ei herätä huomiota erityisesti. Toki jokainen kelpaisi, jos tulisi iskemään, mutta ei kyllä noiden kuvien näkeminen kyllä saa kostumaan ollenkaan. Tindermätseissänikin on komeampia.
Vierailija kirjoitti:
Liian sieviä ja aivan liian nuoria omaan miesmakuuni, ei (enää) sytytä. Pidän hieman karskimmista miehistä joilla on vähän kypsyyden tuomaa karismaa. Esim. Richard Armitage ja Benedict Cumberbatch kolahtavat <3
N37
Juu, liian siloisia ja aivan liian nuoria. Mies on parhaimmillaan noin 40-vuotiaana.
Melkoisia junioreita.