Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttäisi siltä että saatan viettää elämäni yksin

Vierailija
01.02.2017 |

Avasin Suomi24-treffeillä kolme lupaavaa profiilia. Yhdessä kirjoittaja keskittyi lähinnä luetteloimaan vaatimuksia kumppaniin suhteen, toisessa kertoi hakevansa vakavaa seuraa mutta ilmoitti samalla ettei ole valmis muuttamaan mihinkään parisuhteen takia ja kolmannessa sanoi ettei ehdi vastaamaan kun harvoille ja valituille viestitulvan takia.
Suurin osa muista oli sitten aika bulkkia. Yksinhuoltajia, eronneita ja erilaisia hoitajia.
Ei tällaisen kanssa oikein jaksa mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta homo jos etsii nimenomaan itselle sopivaa naista?

Vierailija
2/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään häpeä viettää elämänsä yksin. Minä olen 40-vuotias mies ja ajattelin viettää elämäni yksin. Se on yllättävän antoisaa niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten meitä on kaksi. Mies, jota rakastan vieläkin, halusi erota. Nyt olen kuin nalli kalliolla. En tiedä, kuinka taas jaksaa alkaa etsiä neulaa heinäsuovasta.

Vierailija
4/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaava profiili = kaunein profiilikuva?

Vierailija
5/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin Suomi24-treffeillä kolme lupaavaa profiilia. Yhdessä kirjoittaja keskittyi lähinnä luetteloimaan vaatimuksia kumppaniin suhteen, toisessa kertoi hakevansa vakavaa seuraa mutta ilmoitti samalla ettei ole valmis muuttamaan mihinkään parisuhteen takia ja kolmannessa sanoi ettei ehdi vastaamaan kun harvoille ja valituille viestitulvan takia.

Suurin osa muista oli sitten aika bulkkia. Yksinhuoltajia, eronneita ja erilaisia hoitajia.

Ei tällaisen kanssa oikein jaksa mitään.

Mikä noissa kolmessa oli "lupaavaa"? Ulkonäkö?

Vierailija
6/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sitten meitä on kaksi. Mies, jota rakastan vieläkin, halusi erota. Nyt olen kuin nalli kalliolla. En tiedä, kuinka taas jaksaa alkaa etsiä neulaa heinäsuovasta.

No etpä ole aloittajan kanssa samassa tilanteessa kun olet kuitenkin seurustellut rakastamasi miehen kanssa. Monet meistä viettävät koko elämänsä yksin, ilman yhtäkään suhteentapaista. Sitä tarkoittaa elämän yksin viettäminen.

Vierailija
7/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaava profiili = kaunein profiilikuva?

"Kilttimies" vauhdissa...

Vierailija
8/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etpä ole aloittajan kanssa samassa tilanteessa kun olet kuitenkin seurustellut rakastamasi miehen kanssa. Monet meistä viettävät koko elämänsä yksin, ilman yhtäkään suhteentapaista. Sitä tarkoittaa elämän yksin viettäminen.

Aika tiukka seula ap:llä. Ei saa olla yh, eikä mikään hoitaja. Ulkonäen perusteella vain kolme pääsi jatkoon ja ilmeisesti sekin, että toinen osapuoli on seurustellut "joskus" on miinus. Epärealistiset odotukset. Ei varmaan ole tarkoitus, että toisella osapuolella olisi aivan identtinen ihmissuhdehistoria kuin ap:lla?

Vierailija
9/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niistä naisista teki lupaavia, ulkonäkö kenties?

Vierailija
10/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään häpeä viettää elämänsä yksin. Minä olen 40-vuotias mies ja ajattelin viettää elämäni yksin. Se on yllättävän antoisaa niin.

Samaa mieltä. Olen 38-vuotias nainen, en ole ikinä edes seurustellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä