Olen 21-vuotias ja odotan esikoistani 10 vuotta vanhemman mieheni kanssa
Kommentit (21)
Ei ole mielipidettä eikä kysyttävää.
Mistä asennosta lapsi sai alkunsa?
Kauhistunut kirjoitti:
Tuon ikäisen ei vielä pitäisi harrastaa seksiä, kun ei ehkäisyasiatkaan ole vielä kunnossa. Mies on pedofiili.
Jos olet tosissasi (mitä kyllä epäilen vahvasti), niin voi huoh... Oletko ottanut huomioon että lapsi saattaa olla toivottu ja myös vahinkoraskaudesta voi olla iloinen siis vaikka lapsi olisikaan suunniteltu? Mies ei ole pedofiili, 21v on täysi-ikäinen ja aikuinen. No joo, tämä on kumminkin vain huono provo.
Aika pitkä raskaus kun 10 vuotta joutuu vanhemman miehen kanssa odottamaan :D
Kysymyksiä luulisi sinulla olevan jo ilman, että niitä nyt esitän yhtään, pyynnöstäsi huolimatta. Sen sijaan toivotan lujasti onnea tulevaan ja voimia ja jaksamista teille molemmille yhdessä ja erikseen!
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä? Kysyttävää?
Omapa on asiasi, mitä sinä tänne tulet vinkumaan. Olet vuoteesi pedannut ja saat siinä nyt maata. Ihme hyypiö. Ketään kiinnosta.
Öö, mä oon 19 v ja esikoinen tulossa, mieheni 35 v.... Niin, että pitäiskö tässä olla jotain kysyttävää vai?
Kauhistunut kirjoitti:
Tuon ikäisen ei vielä pitäisi harrastaa seksiä, kun ei ehkäisyasiatkaan ole vielä kunnossa. Mies on pedofiili.
Ja näin helppoa on esittää raskas syytös miestä kohtaan.
Tuosta vaan.
Kauhistunut kirjoitti:
Näin on, 21v tytön kanssa seurustele 31v mies ON pedofiili. Sairasta, aikuinen mies on tehnyt lapsen raskaaksi. Seksi pitäisi olla parikymppisiltä tytöiltä kiellettyä. Miehestä pitäisi rikosilmoitus?
Parin vuoden päästä jättää sinut ihmettelemään yh:na ja vaihtaa nuorempaan, tiukempaan pakettiin ;)
Olen 54v ja vaimoni 24v, kaikki ok, huom. hän ei ole thai, tms.!
Olen itsekin 21-vuotias ja odotan esikoistani 19 vuotta vanhemmalle aviomiehelleni :) Onnea teille!
Ei ikäero aina kerro kaikkea, ihmiset kun ovat luonteiltaan ja kehitystasoiltaan niin erilaisia, että turha kenenkään ulkopuolisen on tuomita ja arvostella toisten elämänvalintoja ja parisuhdetta tuntematta kyseisiä henkilöitä. Tuomitsijoille taitaa olla vaan hankalaa tajuta, että parisuhteen onnistumisessa ja laadussa vaikuttavat loppupeleissä ihan muut ominaisuudet kuin ikä. Mutta huvittavaahan se on lukea "hyi sairasta, pedofiili, hyväksikäyttäjä" kommentteja netissä. :D Tosielämässä kukaan ei ole koskaan kommentoinut mitään vastaavaa, lähinnä ihmiset kadehtivat ja ihailevat ääneen, kuinka sopivia me olemme toisillemme ja onnellisia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 18, mies 75. Kysyttävää?
Miksi pitää heti vittuilla ja provota? Siinä ei ole mitään epänormaalia, että 31v mies ja 21v nainen ovat suhteessa.
No mitä kummaa tuossa on? Osas ne ennenki. Mun isovanhemmilla oli 12 vuotta ikäeroa, meni yhteen sillon ku mummu oli 18.
Vierailija kirjoitti:
Olen 18, mies 75. Kysyttävää?
Perintöä odotellessa? Tämäkin on varmasti provo niinkuin vastauskin. Vai??
Itse olin samassa tilanteessa v.85, olin 21 vuotias ja lapseni isä 31 vuotias. Olimme yli 10 vuotta lapsen syntymän jälkeen yhdessä ja tänä päivänäkin olemme väleissä. Enkä kadu yhtään, päinvastoin. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole.