Miten jaksatte tuota liukasta jääkeliä ulkona (pk-seutu) kun minnekään ei voi mennä liukastumatta?
Vituttaa tämä liukkaus ja lämpötilan sahaaminen plussan molemmin puolin. Kaikki kävelytiet on umpijäässä ja jään päällä märkää.. Kun katselee muita kulkijoita niin joku meinaa koko ajan mennä nurin, teinitkin. Ei tee mieli lähteä minnekään ulos kun pitää vain varoa kaatumasta. Nastakengillä ei oikein taas voi lähteä shoppailemaan. Olenko ainoa joka ei enää jaksaisi kun elämä on vain jossain sisällä ja töissä?
Kommentit (49)
Minulla on ice bugit ja niillä kyllä pysyy pystyssä. Miksi ei voisi käydä kaupassa niillä? Kyllä minä vaan käyn...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ice bugit ja niillä kyllä pysyy pystyssä. Miksi ei voisi käydä kaupassa niillä? Kyllä minä vaan käyn...
Ilmeisesti hävettää niin vallan kauheasti ettei vaan millään kykene, katsos.
Onko ne icebugien älynastat siis täyttä paskapuhetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hävettää niin vallan kauheasti ettei vaan millään kykene, katsos.
En nyt tiedä mistä revit tuon häpeämisen, mutta mulla ainakin nastat liukuu sisätiloissa, on vaikeaa ja ikävää kävellä kaupoissa niillä. Se rapina lähinnä ärsyttää itseäni.
Jos haluaa oikesti kunnon nastakengät,millä voi kävellä myös sisätiloissa,niin unohtakaa ne hiton icebugit. Pilaavat lattiapinnat!!!
Ostakaa sievin nastakengät...
Pitänee odottaa josko icebugit tulisi keväämmällä tarjoukseen..viimeksi k un katselin oli siinä 200e luokkaa.
Hyvä tietää ettei kulu asfaltilla heti nastat pois. Kiitos vastaajalle!
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin joskus vuosia sitten sellaiset kengät joissa oli pohjassa kaksi hevosenkengän muotoista kaarta joissa oli nastat ja ne sai käännettyä toisinpäin jolloin nastat meni piiloon sinne kengän pohjaan. En nyt tiedä osasinko selittää noi niin hyvin, mutta kuinka tuollaisia kenkiä ei muka ole nykyään myynnissä?
On niitä edelleenkin myynnissä, mutta eivät meinaa kestää muoviset kääntöjutut ja niiden väleihin menee pikkukiviä ym, joten sottaista ja hankalaa on se muovikaaren kääntely. Pitäisi olla sellaiset karkeat raakabetonilattiat kaupoissa ja julkisissa tiloissa, että ihmiset voivat reilusti kävellä nastakengillä liikkeissä ym ja ihminen ja lattia kestäisi.
Mä ostin joskus vuosia sitten sellaiset kengät joissa oli pohjassa kaksi hevosenkengän muotoista kaarta joissa oli nastat ja ne sai käännettyä toisinpäin jolloin nastat meni piiloon sinne kengän pohjaan. En nyt tiedä osasinko selittää noi niin hyvin, mutta kuinka tuollaisia kenkiä ei muka ole nykyään myynnissä?