Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uusi suhde ja mies epäilee, että petän häntä

Vierailija
31.01.2017 |

arkisin olen myöhään asti illalla töissä ja mies ei millään usko, että alallani pitkät päivät ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. mies on matalakouluttautunut eikä senkään takia ymmärrä. olen yrittänyt selittää, mutta turhaan kun mies on niin itsepäinen pässi. mies on uhannut, että tulee joka päivä työpaikalleni kyttäämään, että teen töitä enkä petä. tämä ei ole mahdollista, koska sivulliset eivät pääse tiloihin. mies ei luota minuun ja se tekee minut surulliseksi. en ole pettänyt, mutta mies alkoi epäillä pettämistä, kun erehdyin kertomaan mieskollegasta, jonka kanssa teemme tiiviisti yhteistyötä. onko ero ainoa vaihtoehto...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

arkisin olen myöhään asti illalla töissä ja mies ei millään usko, että alallani pitkät päivät ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. mies on matalakouluttautunut eikä senkään takia ymmärrä. olen yrittänyt selittää, mutta turhaan kun mies on niin itsepäinen pässi. mies on uhannut, että tulee joka päivä työpaikalleni kyttäämään, että teen töitä enkä petä. tämä ei ole mahdollista, koska sivulliset eivät pääse tiloihin. mies ei luota minuun ja se tekee minut surulliseksi. en ole pettänyt, mutta mies alkoi epäillä pettämistä, kun erehdyin kertomaan mieskollegasta, jonka kanssa teemme tiiviisti yhteistyötä. onko ero ainoa vaihtoehto...

On. Eihän tuollaisessa suhteessa ole mitään järkeä.

Vierailija
2/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ero ja heti. Jos heti alkuun on tuo tyyli, kohta olet kotona komerossa tai kuvaan tulee väkivalta.

Vierailija
4/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, huono.

5/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on että tuo tulee vain pahenemaan. Jos noin tuoreessa suhteessa on jo tuollaista sairasta mustasukkaisuutta, kyttäämistä ja uhkailua ("tuun vahtimaan sun työpaikalle mitä oikein teet siellä"), niin ennusmerkit on aika huonot.

Vierailija
6/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta erota. Mustasukkaisuus harvemmin on haihtuvaa sorttia. Luultavasti epäluuloisuus vain pahenee. Luultavasti on myös itse pettävää sorttia, sellaiset sitä ovat kaikkein epäluuloisimpia muita kohtaan.

7/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaavanlainen kokemus. Naisystävä oli niin mustasukkainen, ettei siitä tullut mitään. Seurasi fb:n kautta missä meen ja seurasi whatsappin kautta koska kävin siellä. Pettämisen merkit löysi joka asiasta ja yhteydestä niin ettei suhteen rakentamiseen ollut enää mahdollisuutta. Muuten aivan ihana ja mukava nätti nainen mutta on itsetunto aivan romuna.

Vierailija
8/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Jos on jo nyt noin pahana, niin muutaman vuoden suhteen jälkeen sinut on manipuloitu irtisanoutumaan töistä, katkaisemaan välit kaikkiin läheisiisi ja tuttuihisi ja jopa parin minuutin ruokakaupassakäynti tulee raportoida tarkasti.

Vierailija
9/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämä hieno ja korkeakoulutettu ala on, jossa pitkät päivät ovat enemmän sääntö kuin poikkeus? Eikö niitä vasuja voi väsätä kotona miehen seurassa? ;)

Vierailija
10/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on tauti joka on miehen pään sisällä, ja se on vaikea ja vaarallinen tauti.

Jalat allesi ja juokse. Ja eron syyksi voit suoraan sanoa mustasukkaisuuden ja luottamuspulan. Että et voi olla suhteessa jossa toinen epäilee koko ajan pettämistä. Miehellä on luultavasti huono itsetunto, eikä se millään ymmärtämisellä ja anteeksiantamisella parane sen kummemmin kuin todistelulla ja selittelyllä.

Vierailija
11/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh72 kirjoitti:

Mulla oli vastaavanlainen kokemus. Naisystävä oli niin mustasukkainen, ettei siitä tullut mitään. Seurasi fb:n kautta missä meen ja seurasi whatsappin kautta koska kävin siellä. Pettämisen merkit löysi joka asiasta ja yhteydestä niin ettei suhteen rakentamiseen ollut enää mahdollisuutta. Muuten aivan ihana ja mukava nätti nainen mutta on itsetunto aivan romuna.

Minulla taas muinaisen messengerin aikaan ex päivysti, käynkö siellä. Jos olin online enkä jutellut hänelle, oli tämä vahva merkki siitä, että juttelen jollekin salarakkaalle 👍

Vierailija
12/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämä hieno ja korkeakoulutettu ala on, jossa pitkät päivät ovat enemmän sääntö kuin poikkeus? Eikö niitä vasuja voi väsätä kotona miehen seurassa? ;)

Lakimiehet tekevät pitkiä päiviä, samoin finanssialan ihmiset. Sä ilmeisesti et tunne niiltä aloilta ainuttakaan ihmistä.

Vierailija
13/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et mies ei koulutuksen puutteen takia ymmärrä iltatöitä :D :D :D paras lukemani juttu tänään. Eiköhän kyseessä ole miehen ominaisuus, joka johtuu aivan muista asioista kuin koulutuksesta :D

Vierailija
14/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Pelottavaahan tuo on. MIten uusi suhde edes kehtaa. Hänellä taitaa olla aika isoja tunne-elämän vaurioita. Nyt jo näkyy selvästi, kuinka hän tulee nujertamaan ja nöyryyttämään sinua. Ihan sama mitä teet, ei auta, koska tuo vamma on hänen päänsä sisällä. MIeti nyt, voiko tuollaisessa suhteessa edes voida hyvin, saati kukoistaa? Vuoden päästä kaiki ilo elämästäsi on haihtunut, kun sun pitää koko ajan varoa, ettet hermostuta miestä. Ehdottomasti ero, mikäli yhtään itseäsi arvostat. Saraalloista mustasukkaisuutta jo heti alkumetreillä, lienee tosi vakavaa kun ei edes alkuun kykene hillitsemään tai teeskentelemään. Toinen vaihtoehto, että mies suostuu terapiaan ja tunnustaa että hänellä on järyttävät ongelmat. Mut saa olla aika hieno mies et semmoista kannattaa ruveta tukemaan.

Vierailija
15/15 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai et mies ei koulutuksen puutteen takia ymmärrä iltatöitä :D :D :D paras lukemani juttu tänään. Eiköhän kyseessä ole miehen ominaisuus, joka johtuu aivan muista asioista kuin koulutuksesta :D

mies on käynyt vain peruskoulun eikä seuraa uutisia ei tiedä töistä mitään