Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo otti silikonit

Vierailija
31.01.2017 |

Olin työmatkalla 2vkoa, oli hankkinut suunnitellut pitkään. Minua nuo eivät kyllä innosta, vaimo timmi kuntoinen ja huoliteltu. Minusta teko ripset kynnet ja hiuspidennykset olisivat saaneet riittää. Nyt pelkään koska huulet turvoksissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
2/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, koska kohta ei enää tarvitse. Seuraavaksi menee ukko vaihtoon, kun alkaa saada liikaa huomiota jännämiehiltä. Nim. kokemusta on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain kumipalloja puristelemaan, mahtaa tuntua kivalta, tai sitten ei.3

Vierailija
4/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala valmistelemaan pakoa. Varaa rahaa toiselle tilelle johon vaimolla ei ole käyttöoikeutta. Todennäköisesti vaimosi on jo löytänyt jännämiehen. Turvakotiin pääsee miehetkin.

Vierailija
5/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimys kirjoitti:

Älä välitä, koska kohta ei enää tarvitse. Seuraavaksi menee ukko vaihtoon, kun alkaa saada liikaa huomiota jännämiehiltä. Nim. kokemusta on. 

Joo, kaikki mitä naiset tekee on miehiä varten. Tänään heräsinkin ihan vaan miestäni varten. Elän häntä miellyttääkseni. Ikinä en tee mitään koska sitä itse haluan.

Ei mutta oikeasti, otan luultavasti itsekin silarit tulevaisuudessa. Suvun naisilla kaikilla pienet tissit jotka alkavat riippumaan pahasti imetyksen jälkeen. Näin käy luultavasti itsellenikin ja Ai kauhea meinaan ottaa silarit.

Outoa kylläkin että vaimo hommasi ne salassa. Ei taida paljon luottamusta olla teidän parisuhteessa.

Vierailija
6/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vain kumipalloja puristelemaan, mahtaa tuntua kivalta, tai sitten ei.3

Itseasiassa korkealaatuiset silarit tuntuvat hyvin aidoilta. Eivät tietenkään pehmeiltä läskipusseilta, mutta kiinteältä ja nuorekkaalta rinnalta. Ne kahden tonnin Tallinnan tuliaiset on sitten eri tarina.

Vierailija
7/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin synnytyksessä pari isännän tikkiä..

Vierailija
8/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistähä penis siihe välii ni kyllä muuttuu ääni kellossa

Vierailija
9/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin, ei vain ole varaa.

Vierailija
10/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimys kirjoitti:

Joo, kaikki mitä naiset tekee on miehiä varten. Tänään heräsinkin ihan vaan miestäni varten. Elän häntä miellyttääkseni. Ikinä en tee mitään koska sitä itse haluan.

Ei mutta oikeasti, otan luultavasti itsekin silarit tulevaisuudessa. Suvun naisilla kaikilla pienet tissit jotka alkavat riippumaan pahasti imetyksen jälkeen. Näin käy luultavasti itsellenikin ja Ai kauhea meinaan ottaa silarit.

Outoa kylläkin että vaimo hommasi ne salassa. Ei taida paljon luottamusta olla teidän parisuhteessa.

En ole ap, eikä kyseessä ollut vaimo vaan avovaimo. Monta yhteistä vuotta kuitenkin takana. Ei tehnyt salassa, mutta silikonien otto oli kuitenkin lähinnä ilmoitusasia. Keväällä kävi ottamassa ja rupesi hyvin viihtymään baareissa kesällä. Tämä siis muutaman vuosi sitten. Syksyllä olikinkin sitten lähdön aika...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi