Voiko 16-vuotiaan naisen ja 36-vuotiaan miehen välinen suhde kestää?
Kommentit (10)
Voi kunhan saa tytölle päälle tukholma syndrooman.
16-vuotias on liian nuori. Odota pari vuotta ja katso kiinnostaako ukko sitten vielä.
Miksei? Perheitäkin on tuollaisella ikäerolla perustettu.
Ehkä. Harvemmin, mutta ehkä. Odotukset eivät ole kuitenkaan kovin suuret.
Jaa-a, mulla on 16v tytär enkä näe mitään estettä sille, että kävisin joku kaunis kesäpäivä jätskillä tyttären ja hänen kaverinsa kans.
Hauskahan sitä heidän kohellustaan on katsella ja muistella omaa nuoruutta.
Kyllä olet nuori ja et tiedä elämästä vielä mitään. Olin sinun ikäinen, kun aloin seurustelemaan vakavasti ja koko nuoruus jäi näkemättä. Olin 19v vanha ja sain lapsen(josta olen tietenkin onnellinen), mutta koko nuoruus jäi vaille. Siispä avioero lapsen ollessa 3v. kun huomasin, ettei minulla ollutkaan nuoruutta ja alkoi kamala meno päälle. Onneksi oli sisko, äiti, isä ja muita jotka huolehti lapsestani, vaan ei lapsen isä. Mieti tarkkaan mitä teet!!!! Olethan vielä lapsi, vaikka muuta kuvitteletkin. Tiedän mistä puhun, koska tapasin mieheni 29vuotta sitten ja meillä on ikäeroa 14v ja nyt olen vasta ymmärtänyt mikä on vastuullinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet nuori ja et tiedä elämästä vielä mitään. Olin sinun ikäinen, kun aloin seurustelemaan vakavasti ja koko nuoruus jäi näkemättä. Olin 19v vanha ja sain lapsen(josta olen tietenkin onnellinen), mutta koko nuoruus jäi vaille. Siispä avioero lapsen ollessa 3v. kun huomasin, ettei minulla ollutkaan nuoruutta ja alkoi kamala meno päälle. Onneksi oli sisko, äiti, isä ja muita jotka huolehti lapsestani, vaan ei lapsen isä. Mieti tarkkaan mitä teet!!!! Olethan vielä lapsi, vaikka muuta kuvitteletkin. Tiedän mistä puhun, koska tapasin mieheni 29vuotta sitten ja meillä on ikäeroa 14v ja nyt olen vasta ymmärtänyt mikä on vastuullinen mies.
Miten se nuoruus jää näkemättä kun seurustelee? Sulkeeko mies sinut kellariin seurustelun ajaksi?
Joo, kestää aikansa...