Suosittele kasvovoidetta marketista?
Olen ennen käyttänyt Matis kosteusvoidetta jossa on hyaluronihappoa, mut nyt on säästökuuri päällä enkä halua maksaa 80€ pienestä purnukasta.
Osaatko suositella laadukasta voidetta kasvoihin jota saa esim Sokokselta tai vaikka Cittarista? En halua että kasvot jää limaisen tuntuisiksi.
Kommentit (16)
L300 on hyvä sarja, itselläni päivävoide, imeytyy hyvin ihoon.
Erioil. Mutta harvemmin nykyään käytän rasvaa naamaan. Yleensä kosteusgeeliä naamaan ja muualle kroppaan ja käsiin voidetta.
Käytän hajusteettomia perusvoiteita kuten Erisan. Hintaa n. 5e.
Pirkka Argan kasvovoide, vaaleansininen pumppupullo n. vajaa 6 euroa, 50 ml. Sisältää arganöljyä ja hyaluronihappoa, muttei ole aurinkosuojaaa, mikä sopii näin talvella. Tätä saa Citymarketeista ja keskikokoisista K-kaupoista.
Nivean voide kasvoille ja vartalolle. Maksaa alle kolme euroa.
Sehän riippuu ihan ihotyypistäsi ja ihon tämän hetkisestä tilasta. Katso ainakin ettei voide sisällä silikonia. L300 on hyvä merkki!
Lidlin päivävoiteista en osaa sanoa mutta yövoidetta voin ehdottomasti suositella. minun edullisista kokeiluissa ainakin ensimmäinen voide joka on oikeasti kosteuttanut.
Erisan normaalille ja sekaiholle 6,60e tuubi.En tiedä noista juurikaan mutta tuo imeytyy hyvästi ja ei kiristä ihoa ku laittaa suihkun jälkeen.
Onko näillä voiteilla mitään merkitystä ihon laatuun? muuttuuko iho ajan kanssa paremman näköiseksi esim tällä erisanilla?
Mäkin pidän Erisanista. Lidlin silmänympärysvoide on myös hyvä, käytän välillä yövoiteena koko kasvoille.
Nivea Soft. Olen käyttänyt jo vuosia ja tykkään kovasti!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Cien-voiteet
Ovat kyllä hyviä! Siirryin kokonaan ko tuotteisiin ja ovat halpoja :)
Garnierilla on uusi Moisture Bomb josta itse ainakin pidän kovasti.
Tokmannista oliiviöljyvoide, joka käy kasvoille ja vartalolle. Muistaakseni 250ml purkki ja hinta alle 3 €.
https://www.tokmanni.fi/oliivioljyvoide-250ml/4009737306627/dp?nosto=TO…
Lidlin Cien-voiteet
http://www.iltasanomat.fi/mystyle/art-2000001939065.html