Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ruvennut kasvattamaan hiuksiaan..

007
30.01.2017 |

Mistä johtuu, että 50v+ mies, joka on pitänyt jo pitkään itsellään kaljua (ja omaa pälvikaljun) rupeaakin yhtäkkiä kasvattamaan hiuksia? Voiko asiaan liittyä nuori nainen josta hän on ehkä kiinnostunut?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varmasti syy on nimenomaan se eikä esimerkiksi kyllästyminen.

Vierailija
2/18 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pälvikalju eli alopecia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun hoito on niin paljon helpompaa kuin pitkän tukan.. :o

Vierailija
4/18 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuus voisi lisääntyä hiusten kanssa ja naisten mielenkiinto miestä kohtaan kasvaa?

Olisiko kuitenkin kiva, että kysäiset siltä rakkaalta mieheltäsi asiasta mielummin. Hänellä voisi olla ihan hyvä selitys.

Vierailija
6/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekkuus voisi lisääntyä hiusten kanssa ja naisten mielenkiinto miestä kohtaan kasvaa?

Olisiko kuitenkin kiva, että kysäiset siltä rakkaalta mieheltäsi asiasta mielummin. Hänellä voisi olla ihan hyvä selitys.

Tuota ensimmäistä olen itsekin epäillyt. Tämä on vähän noloa, mutta kyseessä ei ole mieheni vaan työkaveri :-D

Olen siis huomannut, että hän kehuskelee ja pyörii vähän väliä erään nuoremman kollegan ympärillä..

Ap

Vierailija
8/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomannut että ei se tahallaan ajeltu kalju niin kaunis olekaan. Sitähän minä olen aina sanonut.

Vierailija
9/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi jos hoitaisit omat asiasi ja antaisit työkaverisi hoitaa omansa? 

Toisten kyttääminen on mulkkua hommaa. 

Vierailija
10/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että koittaa uutta tyyliä 20-30 vuoden päästä ei tietänkään voi tarkoittaa sitä että haluaa ihan muuten vaan kokeilla jotain uutta ilman taka-ajatuksia?

Vierailija
11/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, mä tiedän! Se aikoo kasvattaa samuraitukan! Siinä on "pälvikalju" päälaella ja muualta pitkä, sitten hiukset vedetään ponnarille tai patukaksi. Värjääkö jo mustaksi? Potkiiko pihalla koivuja?

Vierailija
12/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, mä tiedän! Se aikoo kasvattaa samuraitukan! Siinä on "pälvikalju" päälaella ja muualta pitkä, sitten hiukset vedetään ponnarille tai patukaksi. Värjääkö jo mustaksi? Potkiiko pihalla koivuja?

Kuvassa ap:n mies 2 vuoden päästä http://static.iltalehti.fi/viihde/20532641_vi.jpg

Vierailija
13/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa ap:n mies 2 vuoden päästä http://static.iltalehti.fi/viihde/20532641_vi.jpg

Hahahah!

Vierailija
14/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ajatellut kyttääväni, mutta se mies käyttää nykyisin lähes puolet työajastaan tuon nuoren naisen kanssa flirttailuun.. Sen huomaa jo kaukaa kuinka miehen silmät rupeavat loistamaan nähdessään tämän neitokaisen!

Ap

Vierailija
15/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahah!

Olisikin. Minulla ei valitettavasti ole miestä :-(

Vierailija
16/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahah!

Olisikin. Minulla ei valitettavasti ole miestä :-(

Ap

Vierailija
17/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että hän on löytänyt uuden onnen.

Vierailija
18/18 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään homma jatkui! Kumpikin ovat parisuhteessa..

Ap