lähtee järki panetuksen takia
Vaikea löytää parisuhdetta kun on mielessä vain se, miltä tuntuisi saada miestä sisään. Lähes kaikki miehet panettavat. Koko ajan seksi mielessä. Itken iltaisin kun tuntuu fyysisesti niin pahalta. Masturbointi ei auta, koska se ei poista panetusta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Dildo käyttöön!
Vain mies voi sanoa noin. Mutustatko makeanhimossa riisikakun vai palan oikein kunnon juhlavaa kermakakua? Aitoa ei ikinä korvaa mikään. Paljaalla vielä.
T. N
Minä ainakin pärjään käsipelillä loistavasti. Aito ei sen kummemalta tunnu, mutta hormonit kyllä menee siitä sen verran sekaisin, että pian on oma kontrolli kateissa.
Kannattaa panostaa siihen itsetyydytykseen käyttämällä mielikuvituksen kanssa pikkaisen enemmän aikaa. Esim. kosketuksiakin voi kuvitella aina toisen ihmisen hengitykseen saakka. Hiusten tuoksu, ihon maku ja sileys jne.
Sitä paitsi, jos antaa tarpeeksi kauan asian olla, niin unet hoitavat homman viimeistään pois.
Toimii ehkä miehelle toi runkkaaminen paremmin kuin naiselle. Ei nainen oikein pysty yksin saamaan samaa tunnetta kuin yhdynnässä. Mies kuitenkin tekee ne yhdyntäliikkeet. Ja kun dildo ei tunnu samalta kuin aito. Kun ei se orgasmi pelkästään tyydytä jos panettaa, vaan pitää saada sitä kalua sisäänsä.
Ei se oma käsi miehellekään ole sama kuin rakkaan naisen kanssa nainti. Se runkkaus on kuitenkin se mitä puutteessa oleville miehille aina ratkaisuksi tarjotaan. Nyt kun sitä tarjotaan naiselle, niin alkaa hirveä haloo.
Niin ei tietenkään ole sama asia, mutta mies pystyy helpommin kuvittelemaan yhdynnän runkatessa, nainen ei. Koska mies tekee yhdyntäliikkeet. Nainen ei siis pysty "matkimaan" yhdyntää yksin yhtä hyvin kuin mies. Ja minua ei tyydyty muu kuin yhdyntäliikkeet, joten runkkaaminen ei auta panetukseen... Orgasmi ei panetusta poista.
Oletko paljonkin runkkaillut ja pannut miehenä?
Mies saa panetuksen pois runkkaamalla. Nainen ei.
Suurin valhe ikinä. Seksiä ei todellakaan voi korvata masturboinnilla.
t.mies
Ei voi ei, mutta miehellä runkkaaminen auttaa enemmän kuin naiselle..
Ja millä perusteilla?
Mies pystyy paremmin kuvittelenmaan yhdynnän runkatessa, nainen ei pysty, koska ei itse tee yhdyntäliikkeitä eikä hänellä ole mitään minkä kanssa yhtyä. Mies voi yhtyä käteen ja kuvitella yhdynnän. Orgasmi ei poista panetusta vaan yhdyntäliikkeet.
Ilmeisesti sinun osuus yhdynnässä on vain maata paikallasi ja annat miehen tehdä kaiken. Itse olen tottunut siihen että nainenkin on hommassa mukana liikkuen ja äännellen. Sitä en omalla kädelle pysty mitenkään tekemään. Totta kai kuvitella voi, mutta ei se ole sama asia. Muutenhan sinäkin voisit kuvitella sen miehen yhdyntäliikkeet siihen.
En tietenkään ole vain paikallani. Mutta silti mies voi käden avulla päästä lähemmäksi sitä "reiän" tuntua. Nainen kun ei hyvällä tahdollakaan saa sormea tuntumaan peniksen lailla. Jos nainen hieroo klitorista niin se on todella kaukana yhdynnästä eikä tunnu samalta. Jos mies vetää käteen, niin hän kuitenkin saa sen reiän tunnun.
Onko sinulla molempien sukupuolielimet, kun tunnut tietävän asian niin tarkasti? Vai oletko vaan päättänyt, että asia on näin?
Saa nainenkin sormilla sen kepin tunnun ihan yhtä hyvin kuin mies kädellä reiän tunnun eli huonosti.