Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaaren Prisma on liian iso. Mä en jaksa kävellä kuin ruokaosastolle ja sitten kassalle

Vierailija
30.01.2017 |

Ei tule enää tehtyä heräteostoksia mikä toisaalta on ihan hyvä. Mutta kyllä se aikamoisesta lenkistä käy jos haluaa katsoa vaikka elektroniikkaa ja sitten mennä ruokaosastolle ja lähtiessään vaikka vielä vilkaista kukkia. Semmosen ison ja painavan kärrynkin lykkääminen käy työstä.
Ennen minusta oli hauskaa ruokaostosten lomassa shoppailla jotakin muutakin mutta nyt olen kohdannut voittajani. Liian ison marketin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla täytyy sitten olla aika huono kunto 😂

Vierailija
2/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan näitä hehtaarihalleja, joten en käy lainkaan niissä.

Lenkkeilyn voi hoitaa huomattavasti paremmissa maisemissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksan, mutta se viel liikaa aikaa! Siksi olen lopettanut prismarundit!! Haluan vaan käyttää senkin ajan johonkin muuhun. :)

Vierailija
4/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vika kunnossa ole. Mua ei vaan enää kiinnosta lampsia koko ajan kaupan päästä toiseen jos keksin jotakin mitä haluaisin katsoa. Ne välimatkat alkaa olla jo liian pitkiä, jotta shoppailu olisi miellyttävää.

Vierailija
5/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Kaari on liikkeiden määrään suhteutettuna jotenkin ylimitoitettu. Aivan liikaa tyhjää käytävää ja hallia laahustettavaksi.

Vierailija
6/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kamala hehtohalli mutta ei siellä kävely kyllä kuntoilusta käy vaikka olisi kärry kuinka täynnä painavaa tavaraa.

Vierailija
7/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä elämän normaaliliikkumisesta vieraantuminen, Batman!

Vierailija
8/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mä käyn vaan lähi-Alepassa. Risoo se prisma kun jos unohtaa jonkun tuotteen niin pitää lampsia taas sinne toiselle puolelle kauppaa :D Alepassa ei haittaa vaikka unohtaa kun voi palata sinne edelliselle hyllylle etsimään sitä mitä tarttee :)

Vierailija
9/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei todellakaan! Ihmetyttää kuka jaksaa yhtään ylimääräistä aikaa käyttää Kantsun Prismassa tai missään muussakaan vastaavassa hehtohallissa. Minä haluan hoitaa ostokset nopeasti ja näppärästi, elämässäni on muutakin sisältöä kuin kaupassa käyminen. Makaan vaikka sohvalla mieluummin kun shoppailen Prismassa (tai missään muussakaan kaupassa). Tyytyväisin olisin jos kaupassa voisi käydä max kerran viikossa jos sitäkään. Meillä vältellään nykyään Prismaa kuin ruttoa (vaikka ei enää Kantsun Prisman vaikutuspiirissä asutakaan), käyn ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään? Kaipaan takaisin aikaan jolloin ei tarvinnut laahata kauppakeskuksissa kuunnellen typeriä kuulutuksia ja kärsiä metelistä vain ostaakseen farkut tai puseron. Nyt näitä pikkupuoteja ei ole, kaikki kaupat ovat siirtyneet kauppakeskuksiin (joista ne sitten yksi kerrallaan lopettavat kuin eivät menesty kammottavien vuokrien ja aukioloaikojen vuoksi).

Vierailija
10/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tuolla käymisen silloin, kun ruokaosasto siirrettiin mahdollisimman kauas kassoista. Vanhaan hyvään aikaan siellä oli helppo käydä ruokaostoksilla, kun ruokaosasto oli siinä etualalla kassojen luona.

Vierailija
11/35 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevan prismassa sama juttu. Liian iso.

Vierailija
12/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tarvittaisiin niitä Amerikassa käytössä olevia kolmipyöräisiä sähköllä toimivia ostosskoottereita, joissa voi istua ja joilla reilusti ylipainoiset voisivat ajella hyllyjen välissä ja kerätä lisää herkkuja ostoskoriinsa.

Vierailija
13/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp.

Vierailija
14/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ostaa semmoinen amerikkalaismallinen moottoroitu rollaattori, jolla lihavat ihmiset saa ajella sisällä.

Ai niin, varmasti Suomen laki on kieltänyt sellaiset.

Vierailija
15/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vaaka?

Vierailija
16/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lopettanut marketeissa käymisen. Kauppareissu äsken lähikauppaan matkat mukaanlukien kesti 15 minuuttia ja nyt lähden puoleksitoista tunniksi koiran kanssa ulos. 

Vierailija
17/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sitten Alepassa tai K-Kaupassa. Niitä on Kannelmäessä molempia useampi kuin yksi.

Vierailija
18/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vika kunnossa ole. Mua ei vaan enää kiinnosta lampsia koko ajan kaupan päästä toiseen jos keksin jotakin mitä haluaisin katsoa. Ne välimatkat alkaa olla jo liian pitkiä, jotta shoppailu olisi miellyttävää.

Asenneongelma. Kävelystä on aina hyötyä ja se on mukavaa. Minä itse asiassa aina kävelen 3 kilometrin päähän Prismaan ja sitten roikun ja kiertelen siellä tunnin, vaikka ostaisin 2 litraa maitoa.

Vierailija
19/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niri nari vali vali

Älä hyvänen aika sentään mene sinne, jos et jaksa tai halua.

Onko siellä kauppakassipalvelu? Ei ehkä tarvis lainkaan nostaa persettä ulos autosta?

Vierailija
20/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä joskus silloin ruokaostoksilla, kun ei ollut vielä Prisma (en muista mikä oli?).

Niinä päivinä ei tarvinnut lenkille lähteä.