Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla ylipainoisilla naisilla ei ole isoja tissejä?

Vierailija
30.01.2017 |

Jotenkin kurjan näköistä, kun naisen posket ovat isommat kuin tissit. :/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tän siirtää tohon tyhmin kysymys-ketjuun...

Vierailija
2/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan samasta syystä miksi kaikilla isoilla miehillä ei ole iso kyrpä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä vertaus, Jos kaikilla miehillä olisi iso kyrpä, niin mihin verrattuna ne olsiivat isoja? Esim. gorillaan kyrpään verrattunahan miehillä on valtavat kullit.

Vierailija
4/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on tyypillinen suomityttö!

Vierailija
5/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä vertaus, Jos kaikilla miehillä olisi iso kyrpä, niin mihin verrattuna ne olsiivat isoja? Esim. gorillaan kyrpään verrattunahan miehillä on valtavat kullit.

Siihen perus 13-senttiseen nakkiin verrattuna. Onhan kaikilla naisillakin isommat hinkit kuin gorilloilla.

Vierailija
6/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen perus 13-senttiseen nakkiin verrattuna. Onhan kaikilla naisillakin isommat hinkit kuin gorilloilla.

Mutta silloinhan ei olisi mitään "perus 13-senttistä nakkia", jos kaikilla olisi nykymittapuun isot munat. Esitätkö vain tyhmää?

Vierailija
7/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän onnetonta. Vähän kuin musta poika Afrikasta jolla on pieni.

Vierailija
8/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penis ei kasva teki mies mitä tahansa.

Rinnat on rasvaa ja mitä enemmän naisella on läskiä sitä isommat on rinnat.

Vierailija
9/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kaikilla naisilla ei rasva kerry rintoihin.

Vierailija
10/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella voi olla isot rinnat, koska rintarauhaskudosta paljon. Ei ole aina läskiä.

Vierailija
11/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kaikilla naisilla ei rasva kerry rintoihin.

Tämä on jo tiedossa, kuten otsikosta näkyy. Ketjun idea olikin juuri siinä kysymyksessä, että miksi tuolla kadulla lyllertää naispalleroita, joilla turpoaa lihotessa kaikki muut paikat paitsi tissit.

Ap

Vierailija
12/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, kun ihmiset vaan on yksilöitä. Meillä kaikilla on vähän erimallinen kroppa, oli laiha tai lihava. Toisilla on lyhemmät raajat ja pidempi selkä tai päin vastoin... joillakin on iso perse toisilla ei ollenkaan, joillakin on iso leuka ja pieni nenä joillakin päinvastoin. Minkäs teet?

Mulla oli hoikkana pienet tissit a-b, eikä ne nyt lihavanakaan ole järin isot c-d kuppi, on ikää myöden vielä vähän kutistunut, c riittää nykyään, kymmenen vuotta sitten oli d vaikka painoin yhtä paljon. Sitä ihmettelen enemmän että miten joillain hoikilla naisilla voi olla jotkut e-f-g tissit? Mitäs sitten kun ne lihoo? Vanhoilla mummoilla on joskus ihan järkyttävän isot tissit, ne roikkuu sit suurinpiirtein polvissa, mutta liivit pitää sit olla jotain h-kokoa.... mistä lie se sitten johtuu.

Vierailija
13/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi se hullu bloggaaja Joensuusta, hillitön tankki mutta tissit kuin hernepussit 😬

Vierailija
14/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, kun ihmiset vaan on yksilöitä. Meillä kaikilla on vähän erimallinen kroppa, oli laiha tai lihava. Toisilla on lyhemmät raajat ja pidempi selkä tai päin vastoin... joillakin on iso perse toisilla ei ollenkaan, joillakin on iso leuka ja pieni nenä joillakin päinvastoin. Minkäs teet?

Mulla oli hoikkana pienet tissit a-b, eikä ne nyt lihavanakaan ole järin isot c-d kuppi, on ikää myöden vielä vähän kutistunut, c riittää nykyään, kymmenen vuotta sitten oli d vaikka painoin yhtä paljon. Sitä ihmettelen enemmän että miten joillain hoikilla naisilla voi olla jotkut e-f-g tissit? Mitäs sitten kun ne lihoo? Vanhoilla mummoilla on joskus ihan järkyttävän isot tissit, ne roikkuu sit suurinpiirtein polvissa, mutta liivit pitää sit olla jotain h-kokoa.... mistä lie se sitten johtuu.

Itse olen normaalipainoinen ja rintani ovat kokoa 65J. Mietipä sitä :D ei oo onneks tavotteena lihoa

Vierailija
15/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään miehellä ei rasva kerry penikseen. Taas yksi typerimmistä vertauksista

Vierailija
16/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! Olen ollut 48-kiloinen ja myös 68-kiloinen ja sama rintsikkakoko kaiken aikaa!!

Vierailija
17/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoikka ja isorintainen. Rinnoissa ei "läskiä" vaan lähes kokonaan rintakudosta. Jos lihon, niin rintani eivät juurikaan kasva. Ja vastaavasti jos laihdun, niin koko pysyy samana. Mahdollinen läski ei siis minulla kerry rintoihin ja siksi lihominen tai laihtuminen ei vaikuta juuri mitenkään rintojen kokoon. Äitini on samanlainen.

Vierailija
18/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoikka ja isorintainen. Rinnoissa ei "läskiä" vaan lähes kokonaan rintakudosta. Jos lihon, niin rintani eivät juurikaan kasva. Ja vastaavasti jos laihdun, niin koko pysyy samana. Mahdollinen läski ei siis minulla kerry rintoihin ja siksi lihominen tai laihtuminen ei vaikuta juuri mitenkään rintojen kokoon. Äitini on samanlainen.

Mulla taas kun laihdun lähtee ensin rasva tisseistä, viimesenä reisistä, sama äidilläni, silläkin aina ollut b-kupin läpyskät (ainakin sen jälkeen ku mä synnyin)

Vierailija
19/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot geenit ja liian vähän estrogeenia. Ei vaimomatskua.

Vierailija
20/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaan taas tähän ikuisuuskysymykseen omalta osaltani.Olen 167 pitkä ja nykyisellään painan 81-84 kiloa.Heittelee tuon verran riippuen mitä syön ja paljonko.Hoikimmillani olen ollut aikuisena 69,tunsin itseni sopivaksi.Raskaus toi kymmenen kiloa,viisi jäi laitokselle.Sitten loput kilot putosivat,tulivat,putosivat.Vuosikymmenien aikana paino on sahannut 72 ja nykyisen väliä.Olen liikkunut ja pudottanut,nelikymppisenä painoin 74.Lääkärin mielestä oli sopiva paino,sanoi että jos haluat pudottaa niin hyvä,mutta tuollaisena olet sopiva.No se kymmenen kiloa tuli takaisin kun työmatkojen osakäveleminen ja muu hyötyliikunta loppui/pieneni.Olin innokas tanssimassa käymään,otin onneton avomiehen joka ei halua tanssia.Käyn vain harvoin ja satunnaisesti.Paino pyörii noissa alussa mainitsemissani lukemissa.Reilut kymmenen kiloa liikaa.

Mutta ne rinnat.Kehityin siltä osin 15-16-vuotiaana,aiemmin olin lauta.Koko oli yli kolmikymppiseksi a-kuppi.Lapsen odotus ei muuttanut mitään,rinnat eivät kasvaneet,nännit ei tummuneet,maitoa yritettiin nostaa lääkkeillä.Kestin sitä helvettiä pari viikkoa.Tytöstä kasvoi terve lapsi pullomaidolla.Oikein ärsyttää kun "kaikilla tapahtuu raskauden aikana rinnoissa muutoksia,nekasvavat ja turpoavat ja plaaah plaah plaah.

Huonetovereilla herui maitoa yöpuvut kastellen,minä siinä pienine tisseineni popsin pillereitä,hoitajat ihmettelivät,että juu,nollaa näyttää mittari,ei nouse maitoa.

Onneksi ei ollut kuitenkaan sellaista tissivouhkintaa kuin nykyään.Tuntuu että nainen jolle ei nouse maitoa on hullu tai muotopuoli.

Pikkuhiljaa huomasin että b-kuppi on sopiva,ja niin on edelleen.Joissakin malleissa sekin on iso,mutta yleensä.

Mulla ei myöskään ole leveää persettä,vaan paremminkin miesmäinen laiha takamus.Kaikki läski on mahassa ja palleassa.Tämä on mun tarina.Niin ja rintani eivät siis ole mitkään tubulaariset niinkuin hienosti jotain ongelmaa kuvataan.Ei,kyllä ne on normaalin oloiset mutta pienet.Kun kätensä ylös nostaa niin melkein katoavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän