Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tilanne, entinen kiusaajani pilaa mainettani mieheni suvun silmissä :(

Vierailija
30.01.2017 |

Lyhyesti selitettynä: yksi mieheni veljistä alkoi seurustella entisen kiusaajani kanssa. Minulla oli jo silloin vaikeuksia saada ketään uskomaan, että hän kiusaa minua (kunnes lopulta jäi kiinni)

No nyt hän on palannut takaisin elämääni tämän mieheni veljen kautta. Ei ole ollut edes vuotta vielä kuvioissa ja saan jo kuulla, kuinka MINÄ olen kuulemma kiusannut tätä naista.
Miehenikin ja hänen siskonsa on yrittänyt puhua puolestani, koska he todisti tätä kiusaamista vuosia sitten.

Kukaan ei usko. Tämä nainen saa kaikki puhuttua ympäri (siis miehen suvun).
Eilen menin sitten anoppilaan selvittämään tätä asiaa, kun tämä on jo paisunut niin suureksi asiaksi. En kuitenkaan päässyt eteistä pidemmälle kun tämä kiusaaja miehineen oli siellä. Tämä kiusaaja alkoi itkeä ja huutaa, että ei halua nähdä minua kun olen valehdellut, että hän kiusaisi minua.

Mitä ihmettä voin tehdä?? Mieheni + hänen yksi siskonsa ovat ainoita jotka uskovat ja tietävät totuuden, kukaan muu heidän suvustaan ei usko.

Tuosta kiusaamisesta siis niin tämä nainen mm. Sylki päälleni, haukkui ulkonäköäni ja pari kertaa kävi fyysisesti käsiksi (silloin jäi kiinni tästä kiusaamisesta).

Tuntuu ihan järjettömältä kuinka yksi ihminen saa koko suvun sekaisin ja kääntymään minua vastaan. Olen ollut mieheni kanssa jo melkein 10 vuotta ja tämä nainen alle vuoden.
Olen aina ollut rauhallinen ja kiltti muita kohtaan ja sen on sukukin nähnyt..

Mitä voin tehdä? Olen itkenyt ja rukoillut enkä tiedä mitä tehdä :'(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä puhelimessa äänitallennus päällä jos joudun naisen kanssa kahden. Ja voisin alkaa keräämään todistajia (jos on muita) kiusaamistilanteista, ja tehdä poliisille ilmoituksen väkivallasta ja nyt myös lisäksi kunnialoukkausksesta. Ja ennen kuin asia etenee käräjille, voi suostua rahalliseen sovitteluun armollisesti, sillä se tulisi halvemmaksi kiusaajalle kuintuhansia (jopa kymmenia tuhansia) maksavat oikeuskäsittelyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän