Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-vuotias isän kanssa ulkomaan matkalle?

Vierailija
30.01.2017 |

Sain töitä, jes! Huono uutinen vain on se, että töiden vuoksi en pääse Italian matkalle, joka on jo varattu ja maksettu minulle, miehelleni ja 3-vuotiaalle. Tarkoituksena oli olla siellä 9 päivää, kun miehen vanhemmat siellä asuvat ja miehen veli menee siellä naimisiin. Nyt muuttuneessa tilanteessa mieheni on sinne ainakin lähdössä, mutta entäpä tuo lapsi? Mies haluaa ottaa lapsen mukaan kun vanhempansakaan ei ole lasta nähnyt yli vuoteen, mutta minä epäröin. Lapsi on ollut vain yhden yön ilman minua kun jouduin yöksi sairaalaan, ja silloinkin tulin jo aamupäivällä kotiin. Lapsella ja isällä on hyvä suhde, mutta meillä on parempi, tyttö suosii minua aivan kaikessa. Miten tekisitte, antaisitteko lapsen lähteä?

Eniten minua huolettaa se, miten lapsi pärjää (henkisesti) ilman äitiä. Fyysisesti ei ole huolta, isä ja isovanhemmat kyllä hoitavat, mutta pelkään kyllä italian liikennettä ja mahdollista terrorismin riskiä. 9 päivää on pitkä aika, lapsi tosin voisi lentää jo viikon jälkeen Suomeen tätinsä kanssa. Ennen kuin joku tätä ehdottaa, pelkoa mistään lapsikaappauksesta ei ole, mies on ihan suomalainen ja tietääkseni aikoo palata matkan jälkeen kotiinsa ja töihin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika hieman antaa jo hihnaa, niin miehelle kuin lapselle?

Vierailija
2/8 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruisin matkan, ei mikään ole niin tärkeää kuin side äidin ja lapsen välillä. Ei 3 vuotias ymmärrä mistä jää paitsi, kotona on ihan hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa!

Sido lapsi nippusiteellä nilkkaasi ja näin varmistat hyvän lapsuuden. 

Vierailija
4/8 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ja isä saisivat tuossa kyllä mahdollisuuden kehittää suhdettaan. :)

5/8 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä ne menemään. Lukemani perusteella sullekin tekis hyvää olla 9 päivää ihan omillasi.

Vierailija
6/8 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ihan mielelläni "hihnaa" jos mies olisi joskus halukas hoitamaan lasta niin että pääsisin vaikka viikonlopuksi reissuun, mutta tähän saakka se on mennyt niin, että kun jotain menoa on itselle suunnitellut, se on aina jonkun verukkeen varjolla pitänyt viime hetkellä perua. Yli viikko on kuitenkin pitkä aika olla yhtäkkiä äidistä erossa. Ap

Vierailija
7/8 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin isän kanssa Kanarialla alle 3v, kun äiti jäi kotiin pikkuveljen kanssa. Matkalla oli mukana isän sisko miehensä ja 2 lapsen (6 ja9 v) kanssa. Muistikuvia ei ole mutta kuvien ja isän kertomien perusteella kivaa oli.

Eli kyllä ne pärjää 😊

Vierailija
8/8 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi olla isän kanssa. Ja jos aika tuntuu liian pitkältä niin ei kai sinunkaan työsi estä sitä, että lentäisit sinne viikonlopuksi. Ja varmasti voisit saada töistä vapaata häiden takia. Pitkä viikonloppu esim.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi