Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isolla osalla naisista useita panoja samaanaikaan ulottuvilla?

Vierailija
30.01.2017 |

Itse miehenä pyörittelen 5-15 naista samanaikaisesti puhtaasti panemiseen mutta suurin osa näistä naisista luulee että olen "poikaystävä" heille vaikka olen etäinen enkä käytä heihin paljon aikaa (Naisten biologia :D)

Onko olemassa oikeasti naisia joilla on useita seksisuhteita miehiin vai onko kaikki naiset oikeasti 100% yksiruokaisia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla sinkkuna oli, ei tuollaista määrää mutta n. kolme samaan aikaan ja aina niistä joku ehti aina "seuraksi" kun halusi. Avioliitossa olen ollut täysin uskollinen, pelimiehistä en tiedä ovatko sitten vakituisessakaan suhteessa yhteen tyytyväisiä.

Vierailija
2/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oli 0-3 panoa samanaikaisesti, tosin en ole kusipää joten kaikki tiesi missä mennään enkä antanut olettaa että olisi jotain vakavaa tai monogamista meneillään.

En tykännyt useimmiten yhdenyönjutuista joten kun seksi oli kivaa jonkun kanssa, kannatti sitä harrastaa sen kun jonkun tuntemattoman kanssa.

Mitä nyt sinkkukavereita katselee niin vaikuttaa siltä että suurimmalla osalla ei ole lainkaan "panoja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapaisia miehiä on alle prosentti sinkuista.

Vierailija
4/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se Alba miesvihaaja, joka yrittää käännyttää naiset miehiä vastaan.

Vierailija
5/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin sinkkuna oli muutama.

Vierailija
6/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla enemmän, koska heillä on keskimäärin enemmän seksikumppaneitakin.

Vierailija
7/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sinkkuna melkein 10 v selibaatissa. Olin kyllä vapaaehtoisesti sillä seksi lähinnä ällötti nuorena, kiinnostuin siitä vasta päälle kolmikymppisenä.

n

Vierailija
8/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessa saatoin tapailla useampaakin yhtä aikaa. Nyt tietenkään en kun olen onnellisesti naimisissa.

Vierailija
9/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis totta kai on naisia joilla on useita päällekkäisiä seksisuhteita.

Sitä en sinkkuvuosina ymmärtänyt miks jotkut heput selkeesti yritti vedättää että seksiin liittyis jotain muuta kuin seksiä. Sanoin monelle ihan suoraan että turhaan sä yrität, kumpikin meistä tietää että tässähän vaan paneskellaan.

Sit oli kans myös monia miehiä jotka automaattisesti oletti että kun pannaan niin mulla on niitä kohtaan jotain suurempiakin tunteita, vaikka en antanut mitenkään ymmärtää että näin olisi. Miesten biologia lol.

Vierailija
10/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ei ole. Todella omituista edes ajatella noin, kertoo että olet henkisesti  vielä kovin kypsymätön.

Vierailija
11/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tulee äkkiseltään mieleen n. 10 entistä panoa joille voisi ehdottaa seksiä koska tahansa. Useimpien ihmisten kanssa seksi ei ole niin ihmeellistä, että jaksaisin nähdä laittautumisen, tapaamisen jne vaivan, vaan masturboin mieluummin. Mutta on kiva tietää, että jos täytyisi saada niin voisi. Seksistä pidän kyllä.

Vierailija
12/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap luulee, että tytöt pitää poikaystävänä? On monia merkkejä joista huomaa usean pyörittelyn, eikä naiset nyt ihan tyhmiä ole.

Vierailija
13/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapaisia miehiä on alle prosentti sinkuista.

Heh, et kai oikeasti usko häntä? Ne miehet, joiden onnistuu pyöritellä naisia, eivät todellakaan surffaile päivät pitkät vauvalehdessä.

Vierailija
14/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se vika on sinun sosiaalisissa taidoissasi, jos joku voi luulla olevansa suhteessa kanssasi, vaikka sinun mielestäsi ette ole.

Vierailija
15/15 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se vika on sinun sosiaalisissa taidoissasi, jos joku voi luulla olevansa suhteessa kanssasi, vaikka sinun mielestäsi ette ole.

Ei se ihan noin yksinkertaista ole. Tosiaan itsekin olen ollut enemmän friends with benefits -tyyppisissä suhteissa ja sanonut kundeille ettei minulla ole hinkua seurustella, mutta eivät ne aina ole sitä oikein tajunneet / halunneet uskoa tms. Eri asia todellakin sitten jos tietoisesti haluaa antaa toisen ymmärtää meneillään olevan jotain isompaakin. Se on sikailua.

T. 9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi