Onkohan minulla stalkkeri
Mietin uusista tuttavuuksista tosi tarkkaan, että mikä motiivi kenelläkin on tutustua minuun. Joskus törmään samaan kännykän räplääjään Löylyssä ja lähi-Alepassa, ja vielä useampaankin kertaan. Onko harhaista kuvitella, että ei voi olla sattumaa, siis jos miettii todennäköisyyttä? Melkeinpä kuvittelen, että kyse on samasta tyypistä, joka neljä kertaa on soittanut ovipuhelimeeni ja kysellyt lempiväriäni. Sellainen nuorehkon miehen ääni, arviolta 25 -27-vuotias.
Tällaiset hiipparit saa varovaiseksi, kun voisin tutustua oikeasti mukaviin tyyppeihin, joilla ei ole mitään sen kummempia taka-ajatuksia.
Kommentit (5)
Niin, mistäköhän se mut tietää. Epäilen, että törmäsin tapaukseen vuonna 2005 Porvoossa. Mutta pistää mietteliääksi, että mitähän muita"koiran ulkoiluttajia" meidän kulmilla on. Vedän säleverhot aina tiukkaan kiinni ihan varalta.
Olen muutenkin ennakkoluuloinen ihmisten suhteen, ja sitten vielä tälläistä.
Mutta siis ei varmaan ole ihan normaalia soitella ovipuhelimeen muutaman kuukauden välein ja kysyä sama kysymys. Vähän omituista, mulla on vielä perhettäkin.
Kuulostat siltä, että olet menossa psykoosiin.
Hah, just. Mun mielenterveys on hyvissä kantimissa. Mutta kysynpä sinulta, miten on oma laitasi? Taitaa sulla omat murot porista nupissa vähän liian tiuhaan, syystä jos toisesta.
Mistä se ovipuhelimen soittelija sut tietää?