Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mielellä menet helmikuuhun? Kerro fiiliksistäsi.

Vierailija
30.01.2017 |

Miten voit?
Onko suunnitelmia helmikuulle?
Odotuksia, toiveita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että on hankala kuukausi tulossa.

* saan normaalia vähemmän palkkaa joten penniä saa venyttää huolella

* tulossa gynekologin tutkimukset. Olen huolissani paineen tunteesta alapäässä, suolisto-ongelmista, kutinasta, turvotuksesta ja kivuista. Ruokahalukin osittain kadoksissa.

* pari asiaa rempallaan talossa ja koko ajan odotan milloin ne menee rikki ; sitten tulisi taas lisäkuluja

* toisaalta odotan enenevän valon määrää, ihania kelejä ja ulkoilua. Toisaalta pelkään, että en jaksakaan.

* yhdestä työpaikasta odotan kuulumisia, saattaa tulla positiivista juttua sieltä :)

Vierailija
2/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun aurinko jo paistaa vähän päivisin... Mua väsyttää pimeä vuodenaika. Mulla on vähän sydänsuruja, mutta kyllä se tästä. Haaveilen miehestä jota en voi ehkä ikinä saada. Mutta en anna sen lannistaa kun elämässä on kuitenkin niin paljon muuta hyvää nyt. Mitenkäs sulla ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää.

Vierailija
4/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun aurinko jo paistaa vähän päivisin... Mua väsyttää pimeä vuodenaika. Mulla on vähän sydänsuruja, mutta kyllä se tästä. Haaveilen miehestä jota en voi ehkä ikinä saada. Mutta en anna sen lannistaa kun elämässä on kuitenkin niin paljon muuta hyvää nyt. Mitenkäs sulla ap?

Miksi et voi saada sitä miestä? :)

Menen sekavin tuntein helmikuuhun. Minulla on olo että pitäisi jaksaa kaikenlaista mutten ehkä jaksakaan. Pari projektia kesken ja tekisi mieli vaan luovuttaa. Lapsestakin huolta mutta kyllä me pärjätään.

Vierailija
5/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jännittynein ajatuksin. Määräaikainen työ päättyy ja edessä on ensimmäistä kertaa ikinä työttömyysetuuden haku. Työhaastatteluja on kaksi kappaletta heti ekalle työttömyyspäivälle, mutta epävarmalta tuntuu silti. Toisaalta työttömänä olisi aikaa kerätä voimia, harrastaa ja suunnitella häitä. Ihanaa on se, että kevät ja kesä lähestyy.

Vierailija
6/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännittynein ajatuksin. Määräaikainen työ päättyy ja edessä on ensimmäistä kertaa ikinä työttömyysetuuden haku. Työhaastatteluja on kaksi kappaletta heti ekalle työttömyyspäivälle, mutta epävarmalta tuntuu silti. Toisaalta työttömänä olisi aikaa kerätä voimia, harrastaa ja suunnitella häitä. Ihanaa on se, että kevät ja kesä lähestyy.

Relax vaan, kyllä ne työt sitten tulee kun on tullakseen :)

Vierailija
7/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun pitäisi maksaa mätkyjä nyt tässä vielä 600e edestä, oma moka tietysti joten ei sopisi valittaa. Mitäs olin tyhmä.

Muuten kyllä ihan avoimin mielin, kaverit alkaa täyttämään pyöreitä ja muutamat juhlat olisi tiedossa.

Aika paljon muutakin rahanmenoa, mutta töistä maksetaan onneksi bonuksia tässä kuussa ihan kiva summa.

Vierailija
8/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relax vaan, kyllä ne työt sitten tulee kun on tullakseen :)

No niinhän se varmaan menee, pitää vaan opetella olemaan stressaamatta =)

Vierailija
9/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuusta tulee varmaan vuoden toiseksi paras heti heinäkuisen kesäloman. Tiedossa on yksi kotimaan ja yksi ulkomaan matka ja venemessut, josta ostan uuden veneen. Olen aivan innoissani. Päivätkin alkavat olemaan valoisampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme