Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tunne ettei mies ole kanssani tosissaan. Luotanko intuitioon?

Vierailija
30.01.2017 |

Mies vaikuttaa mukavalta tyypiltä, mutta mulla on vaan välillä tosi vahva tunne, että mun ei kannattaisi sekaantua häneen enää. Olenko vain sekaisin vai kannattaosiko mun kuunnella mun vaistoja? Tuntuu hölmöltä lopettaa tapailu hyvän miehen kanssa vain siksi, että epäilyttää mutta mitään todisteita ei ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen jättänyt kuuntelematta intuitiotani, on yleensä  käynyt huonosti. Ei se turhaan varottele..

Vierailija
2/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdessa edellisessä suhteessa ollut melkein alusta ati tuo tunne ja pieleenhän ne meni. Voihan olla ettei vika ollut siinä toisessa vaan itsessäni... En vaan osannut määritellä tarpeeksi hyvin miksi lähdin suhteisiin. He halusivat kevyempää, itse odotin sitoutumista. Loppujen lopuksi nuo suhteet kuivuivat kokoon. Seuraavan kerran yritän tietoisesti sellaista suhdetta jossa molemmat on sitoutumisen ja etenemisvauhdin kanssa samoilla linjoilla. Pelkän seksin takia en lähde eikä kenenkään tartte lähteä mun kanssa esittämään mitään suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin kokemusta siitä, että jos jostain on oikeasti huono tunne, niin yleensä se pitää paikkansa. Mä jotenkin en vaan haluaisi uskoa sitä. 😕

Vierailija
4/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa mukavalta tyypiltä, mutta mulla on vaan välillä tosi vahva tunne, että mun ei kannattaisi sekaantua häneen enää. Olenko vain sekaisin vai kannattaosiko mun kuunnella mun vaistoja? Tuntuu hölmöltä lopettaa tapailu hyvän miehen kanssa vain siksi, että epäilyttää mutta mitään todisteita ei ole.

Oletteko kauan tapailleet ja kuinka vakavasti? Pystytkö yhtään avaamaan mikä epäilyttää ja mitä todisteita kaipaisit? Onko mahdollista että hänellä on jokin syy miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy? Oletteko edes keskustelleet teidän suhteen tilasta tai etenemisestä?

Ihan tieteellisten tutkimusten mukaan kannattaa kyllä vaistoja ja intuitiotaan kuunnella; jos on tunne että jokin mättää niin on ihan mahdollista että niin tosiaan on. Ota mieluummin asia puheeksi rakentavalla tavalla kuin että vain lakkaat "sekaantumasta".

Vierailija
5/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran ollut tuollainen intuitio. Lopetin suhteen. Jäätiin kavereiksi. Paljon myöhemmin kävi ilmi, että kyllä se olisi halunnut kanssani hyvinkin vakavaa suhdetta, mutta sillä oli yleisluontoinen "sitoutumiskammo" tai sitoutumisen välttely sen luonteessa. Eli intuitioni oli tavallaan väärä, mutta tavallaan oikea. Olisin kuitenkin tullut onnettomaksi vakavassa suhteessa, missä toinen on omien peikkojensa takia vähän jalka oven välissä (olisi sitä kenen tahansa kanssa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme