Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radikaali elämänmuutos äkkiä -- help!!

Vierailija
30.01.2017 |

Olen korkeakoulutettu ja työssäkäyvä kahden leikki-ikäisen lapsen äiti. Ikää on 30+ ja olen eroamassa miehestäni. Olen hoikka ja keskivertotasoa ulkonäöllisesti. Elän terveellisesti, en tupakoi tai käytä alkoholia. Matkustelen silloin tällöin, harrastan liikuntaa ja luen aika paljon. Olen täysin nolla luuseriroska siis.

Mun olisi pakko muuttua jotenkin vetävämmäksi tapaukseksi ja mielellään mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman radikaalein muutoksin. Olisiko ideoita, mitä voisin tehdä? Plastiikkakirurgia ja raivokas kuntosalitreenaus on yksi vaihtoehto, mutta haluaisin säpinää myös työuraani sekä löytää todella ihanan ja hyvän rakkaussuhteen monen vuoden rakkaudettomuuden ja seksittömyyden jälkeen. Yksi mahdollisuus olisi koettaa tienata runsaasti rahaa, ja se voisi poikia uusia kontakteja ja säpinää elämään. Joku raivokas harrastaminenkin olisi jees. Haluan muuttua todella merkittävästi. Tavoitteenani olisi muuttua niin paljon, että vanhat kaverinikaan eivät enää tunnistaisi minua muutoksen jälkeen.

Olen kohta paniikissa ja tekisi mieli tehdä suunnilleen itsari tai hävitä Suomesta toiselle puolelle maapalloa vapaaehtoistöihin tms., jos tilanteeni ei muutu. Olen ihan kyllästynyt tylsään luuserielämääni. Kukaan mies tai nainenkaan ei halua kaltaistani, sillä olen liian tylsä ja keskoverto laumasielu. Olen turhautunut ja tylsistynyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia

Ei ole skitsofreniaa. :D Millä perusteella väität noin? Olen vain todella kypsä ja kyllästynyt surkeaan ja tylsään elämääni. Huomaan, että ei se taviselämä ole mitään herkkua. Haluaisin rakkautta elämääni ja onnellisen ihmissuhteen sekä joitain virikkeitä ja uusia juttuja. T. AP

Vierailija
22/24 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et loukkaannu, mutta mitä jos pistäisit sen rahan ja ajan mitä tällaiseen "radikaaliin elämänmuutokseen" menisi niin hyvään terapeuttiin?

Luulen, että saisit terapeutilta eväät vähän hyödyllisempään elämänmuutokseen kuin plastiikkakirurgilta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ihastunut johonkuhun, joka ei sinusta ole kiinnostunut, ja nyt mietit miten voisit muuttua ihan ei ihmiseksi jotta hän kiinnostuisi? Tässä sinulle uutinen, et voi. Erinäköiseksi kyllä, mutta luonteelle ei voi mitään.

Vierailija
24/24 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ihastunut johonkuhun, joka ei sinusta ole kiinnostunut, ja nyt mietit miten voisit muuttua ihan ei ihmiseksi jotta hän kiinnostuisi? Tässä sinulle uutinen, et voi. Erinäköiseksi kyllä, mutta luonteelle ei voi mitään.

En tiedä, onko juuri luonteeni se suurin ongelma. Olen aika tylsä hissukka, joten saattaa se olla niinkin. Hänellä on ainakin huomattavasti räväkämpi ja lyhytpinnaisempi luonne, mikä on mielestäni viehättävää. :) En kestäisi olla toisen ylikiltin hissukan kanssa. T. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi