Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SuomiLove : siis tarkoittiko tuo, ettei tuore aviovaimonsa tuoksu enää hyvälle?

Vierailija
29.01.2017 |

Olipa romanttinen kiitos yllätyksestä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut oikein asetella sanojaan :D

Vierailija
2/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka oli heti lyhentynyt kun oli avioiduttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin suu auki miehen tuoksukommentointia, törkeä tyyppi...

Vierailija
4/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ohjelma on ihan paska!! Idea loistava mut saisin ääriraivarin jos mun rakkauden tai ystävyyden osoitus vesittyis jonkun prkleen Iivanaiseen vinkumiseen saat Ikoseen jolla on yksisteen kova meno. Wtf, kuinka vaikeeta on saas suomalainen junttiartisti esittämään yks laulu, täs mitään fucking Elviksiä saati Rihannoita olla pyytämässä. Idea valuu viemäristä jos alkuperäistä esittäjää ei saada kun on kyse ihmiselle merkittävästä biisistä. Äsken oikeennhyvä esimerkki: Iivanainen raiskasi Hyvää yötä ja huomenta. Aaargh!! Jos mulle tekisivät ton tempun, kieltäisin esittämästä meidän tarinan.

Olis myös hyvä ettei näitä ohjelmia tehdä hernekeittobudjetilla, kyllä nyt muutaman kerran esityskaudessa vois tuoda vaikka jonkin kasaribrittitähden ym koska niiltä ajoilta monilla on muistoja. Mut ei, maksetaan mieluummin perskärpäsMikolle.😩

Vierailija
5/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mäki kuuntelin että ei voi olla todellista :D piti oikein erikseen mainita tuo tuoksuasia......

Vierailija
6/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ohjelma on ihan paska!! Idea loistava mut saisin ääriraivarin jos mun rakkauden tai ystävyyden osoitus vesittyis jonkun prkleen Iivanaiseen vinkumiseen saat Ikoseen jolla on yksisteen kova meno. Wtf, kuinka vaikeeta on saas suomalainen junttiartisti esittämään yks laulu, täs mitään fucking Elviksiä saati Rihannoita olla pyytämässä. Idea valuu viemäristä jos alkuperäistä esittäjää ei saada kun on kyse ihmiselle merkittävästä biisistä. Äsken oikeennhyvä esimerkki: Iivanainen raiskasi Hyvää yötä ja huomenta. Aaargh!! Jos mulle tekisivät ton tempun, kieltäisin esittämästä meidän tarinan.

Olis myös hyvä ettei näitä ohjelmia tehdä hernekeittobudjetilla, kyllä nyt muutaman kerran esityskaudessa vois tuoda vaikka jonkin kasaribrittitähden ym koska niiltä ajoilta monilla on muistoja. Mut ei, maksetaan mieluummin perskärpäsMikolle.😩

No tämä :D Mua nolottais olla toi varalaulaja, koska se pettymys ihmisten silmissä. .

Vierailija
7/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän se nyt sitten tuoksuu? Pierulta? Kakalta? Hieltä? Kalalta? Olis vähän avannu sitäkin koko Suomen kansalle.

Vierailija
8/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuoksu hyväLTÄ!!!!

Vierailija
9/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tuoksu hyväLTÄ!!!!

Anteeksi, kun käytin aloituksessani puhekieltä, enkä välittänyt kielioppisäännöistä. Hyvää illanjatkoa! T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä