Minäkin piirsin jännämiehen. Arvostelkaa!
Kommentit (24)
Ääh, liian amis. Jännämies on elämäm koululainen - nih!
kjfdkjkds kirjoitti:
Ääh, liian amis. Jännämies on elämäm koululainen - nih!
Mulle jännämies on ainakin tarkottanut just jotain limasta kusipäistä naistenkaatajaa ja seksiseikkailijaa. :D Hyvä kuva!
:DD Mikäs siellä housunlahkeessa pullottaa...
Vierailija kirjoitti:
:DD Mikäs siellä housunlahkeessa pullottaa...
Ei sielä mikään pullota, luulet kankaan sinistä kuviota mulkuksi, haarovälissä ei näy mitään se todistaa että jännämiehet on pienimunaisia.
Antaisin panna ja uikuttaisin hiljaa.
t. kiltti ja perusnätti nainen
Vierailija kirjoitti:
Hirvee ilme.
Mutta muuten kelpais?
Vierailija kirjoitti:
Hirvee ilme.
Se on trollface -meemi, duh.
Tämähän on vain näitä tindernussijoita joita pinnalliset naiset kuolaavat pikkarit märkinä. Pelimiehiä. Jännämiehellä pitää olla huomattavasti enemmän massaa ja tatuointeja, jonkinlaista naamakarvoitustakin olisi hyvä olla.
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Kiltti? H****han sä selvästikin olet. :) Eikä siinä mitään, sopisit hyvin juuri tuollaiselle miesh*******.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin. Uikuttaisin ja alistuisin, kun tuon miehen karvaiset pakarat liikkuisivat ylös-alas päälläni.
Naispelko23 kirjoitti:
Tämähän on vain näitä tindernussijoita joita pinnalliset naiset kuolaavat pikkarit märkinä. Pelimiehiä. Jännämiehellä pitää olla huomattavasti enemmän massaa ja tatuointeja, jonkinlaista naamakarvoitustakin olisi hyvä olla.
Terveisin Naispelko23
Tindernussijat ovat eräitä Jännämiehen™ yleisimpiä alalajeja.
Vierailija kirjoitti:
Minä uikuttaisin niin kovaa, että naapurin kilttimies varmasti kuulisi.
Hah hah. Mut ruma naama, en panis. Mun jännämiehet on sentään olleet hyvännäkösiä. Tai jännäpojat, ku alle parikymppisiä olivat..
Ei helevetti... Illan naurut, kiitos!
Tänäkin iltana...