Löytyykö Jonathanilta limenväriset vk-hanskat? Entä Reimateciltä?
Ajattelin ostaa pojalle Reimatecin lime-t.sin välikausitakin. Kuvittelen nähneen J&J:ssä lime/t.sin välikausihanskat (Jonathanit), muistanko ihan väärin? Entä Reimatec, löytyykö hanskoja limenä?
Kommentit (8)
mutta pettymys oli suuri... värit oli mielestäni hirveät. hakusessa oli perus tummansininen tai sitten limen vihreä.... ei löytynyt jonathanilta.
peukalopotteja katselin stockalla eilen. meillä on ollut talvihanskoina peukalopotit ja ovat olleet tosi hyvä! mutta en raaski ostaa välikausihanskoiksi kun hintaa on 23e..... toppahanskoista maksoin jo 26e.....
onko reimalla vihreitä tai tumman sinisiä välikausi hanskoja ??? tai muita sen värisiä onko joku löytänyt ????
toi heidän limen vihreä oli mielestäni kauhea... likaisen limen vihreä joka mielestäni muistutti oksennusta :) verrattuna reiman limen vihreeseen...
Ostin just Sellon JJ:stä,sinne jäi vielä kokoa 0,2 ja 6.
Vertasin vielä varmuuden vuoksi liikkeessä Reimateckin limeen ja oikein hyvin sopi yhteen,ehkä pikkuhiukkasen tummempaa tuo Motionwaerin,mut ei häiritsevästi,ainakaan minua :)
Itse ostin pojalle Reimateckin lime-t.sin haalarin seuraksi.
sopivat hyvin sen Reimatecin sinilimen haalarin kanssa. Taidanpa ostaa toisiksi sitten nuo Motion Wearit, eipä ole ainakaan hinnalla pilattu.
On Jonathanilla limet hanskat, mutta ne ovat minusta aika hurjan näköiset. Vähän veikkaisin, että eivät ole samaa limeä kuin Reiman...
Itse ostin pojalle sen musta-ruskea(vai harmaa vai kukertava)-limen haalarin ja siihen limen hatun, mutta ihmetys oli suuri, kun hanskat oli sellaiset, että niissä oli limeä (tai jotain likaisen keltaisenvihreää ;-)) ja sitten se kämmenosa oli taas tummansininen eli se ei minusta oikein sopinut noihin haalarin muihin väreihin eikä ollut mustia eikä ruskeita hanskoja. No, mut meille tulee sormikasmalliset hanskat kuitenkin mieluummin käyttöön, joten eipä tuo haittaa.