Miten ihmeessä pääsen eroon ylensyönnistä? Apua! :(
Mun tekee jatkuvasti mieli ruokaa, ihan kauheeta, mun on pakko päästä tästä jatkuvasta puputtamisesta eroon! Aamulla söin ihan kohtuullisesti, kaksi viipaletta täysjyväkauraleipää oivariinilla ja avokadolla, sekä lasin maitoa ja kupin teetä. Lounaaksi sitten laitoin jauhelihakeittoa soijarouheesta. Keittoa tuli koko kattilallinen, sinänsä se on ihan tosi terveellistä, eikä kovin kaloripitoista (keitossa oli siis tuoreita juureksia, perunaa, soijarouhetta, mausteita, kasvislientä ja rypsiöljyä), mutta mä söin käytännössä koko kattilallisen, yksi annos ehkä pohjalle jäi. Olin ajatellut, että syödään sitä tytön kanssa huomenna, kun tyttö tulee kotiin isovanhemmiltaan, mutta sitten mun tekikin mieli ottaa vähän lisää ja taas tunnin päästä vähän lisää... Nyt mulla on aika tukala olo ja muutenkin ärsyttää. Kohtalontovereita? Ootteko päässeet liiasta syöpöttelystä eroon?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään ettei läskeillä oo itsekuria. En ikinä voisi syödä koko kattilaa keittoa. yök
Ei se itsekurista kiinni ole, vaan siitä mitä se ruoka on. Ap syö ruokaa, joka vain lisää nälkää, ei poista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään ettei läskeillä oo itsekuria. En ikinä voisi syödä koko kattilaa keittoa. yök
Ei se itsekurista kiinni ole, vaan siitä mitä se ruoka on. Ap syö ruokaa, joka vain lisää nälkää, ei poista sitä.
Mikä vika on keitossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on keitossa?
Ap:n keitossa edellä mainittu.