Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12699)
Ulkona oli niin kylmä että pistin jäätelöpaketin kauppareissun jälkeen pakastimeen lämpenemään.
Vierailija kirjoitti:
Alkon myyjä: Tarvitsetteko apua?
Asiakas: Kyllä, mutta tulin sittenkin tänne.
Asiakas: presklss tashhko mä tulin är kioshkille, no anna sheishka josh on uushin
Mä kysyin kaverilta, että lähetäänkö kahville. Kaveri vastas: Kyllä kai. Siis mitäh? Ei mun nimi oo mikään Kai! Hmph!
Kerran yks japanilainen sano mulle että arigato, ja mää sanoin että ei mun nimi oo Ari, enkä muute kato!
Kerran mä sanoin yhen typerän väittämän. Kaveri sano siihen, että ei pidä paikkaansa. Sit mä suutuin ja sanoin: Kyllä minä paikkani pidän että yritäppä mennä mun paikalle nii käy huonosti!
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kymmenen lehmää lypsää maitoa, kun kustakin lehmästä lähtee viitisen litraa?
Lehmät ei lypsä, lehmiä lypsetään.
Kaksi asiaa on ääretöntä, maailmankaikkeus ja ihmisen tyhmyys, enkä ole vielä täysin varma maailmankaikkeudesta. - Albert Einstein -
Kokoomuslainen, keskustalainen, sdpläinen keskustelivat presidentin vaalitentissä ketä on hoitanut Suomen asioita hallituksessa huonoiten.
No, keskustalainen aloitti. Me olemme tehneet virheitä paljon ja emme halua puhua niistä teidän kanssa kun olitte itsekin mukana niitä tekemässä 1987 jälkeen varsinkin laman aikaan ja sen jälkeen.
SDP ehdokas ei myöskään halunnut puhua asiasta joista Suomen yrittäjät ja Suomen talous olivat vuosia täysin hunningolle ajautuneet teidän kanssa siellä hallituksessa ollessa ja varsinkin kokoomus oli niitä meillekin ehdottanut.
Kokoomuslainen sanoi lopuksi. Keskustellaan vaan myönnän että voimme maahan velkaorjuuden, ryöstimme yhdessä valtion varat ja laitoimme valtion omaisuudenkin lihoiksi omaksi eduksemme sekä annoimme sähköverkot ja ym ulkomaalaisille sijoittajille lähes pilkka hintaan, mutta te olitte siinä mukana myöskin hän jatkoi. Ehkä teimme paljon virheitä päättäjinä mutta syyllisiä oli kansalaiset ja ay liike joitten elämää me haluttiin kurjistaa yhdessä. Ja siinä me onnistuttiin kyllä todella hyvin.
Opi ruotsia:
Mannen som dog = Mies koirana
Mitä kelloseppä sanoi kun asiakas kysyi koska on valmista?
-Kaikki ajallaan.
Mitä dementiapotilaat laulavat jouluna?
Koska meillä on joulu?
Aamupuuro on usein tuttua kauraa
Vierailija kirjoitti:
Kerran yks japanilainen sano mulle että arigato, ja mää sanoin että ei mun nimi oo Ari, enkä muute kato!
Tuomo, Ari katooko Saimaas?
Opi englantia:
outlandish = ulkomaalainen
inlandish = sisämaalainen
Mitä eroa on ankalla?
-se ui paremmin kuin juoksee
Mikä se on, kun Kate riisuu päällysvaatteensa?
Alus-Kate.
Vierailija kirjoitti:
- How would you describe a woman's nether regions in geological terms?
- There's a stinkhole next to the sinkhole.
Naisen keho on todiste, että Jumala on kaavoitusarkkitehti.
Kuka muu vetäisi pääviemärin suosituimman virkistysalueen viereen?
Minulla ei ole hiilijalanjälkeä
-Ajan autollani joka paikkaan.
Ihmemies meni vaatekauppaan ja katseli valikoimaa hetken, jonka jälkeen totesi, että ei ole oikeaa väriä. Myyjä kysyi, että mitä väriä pitäisi olla? Siihen ihmemies, että näitä kaikkia sekaisin ja käveli liikkeestä pois. Myyjä jäi hetkeksi niille sijoilleen ja totesi, että no oli siinä ihme mies.
Varoituksia tulee kaksi. Toinen siitä ja toinen tästä. Missä on se ensimmäinen🤔🤭