Jälleen yksi viikonloppu takana ja sunnuntai-ahdistus päällä
Kohtalotovereita? Huomenna töihin, plääh. Miksi pitänytkin olla tällainen pyrkyri ja liian kunnianhimoinen. Ollapa vain jossakin suorittavassa työssä, jossa kävisi vain hoitamassa oman vuoronsa ja thats it.
Kommentit (20)
Ärsyttävää valitusta. Tehkää elämällänne jotain ettei ole tylsää! Olette nuoria, terveitä, vapaita ihmisiä vapaassa maailmassa, ei mikään estä muuttamaan elämäänsä jos se on noin ahdistavaa.
Minä olen tavallisessa suorittavassa työssä, eikä sitten pätkääkään huvittaisi mennä taas töihin.Tällä hetkellä toivomuslistan kärjessä on yt-kierros ja irtisanominen, pääsisi hetkeksi ansiosidonnaiselle lepäämään.
En ymmärtänyt, että mistä se sunnuntaiahdistus sinulla syntyy? Luulisi, että se olisi juurikin duunarin ammattitauti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista mutta normivitutus päällä. Vaihtelun vuoksi ei ole krapulaa kun en juonut. Tylsääkin tylsempää eikä kyllä mikään huvita. No seksi ehkä? Olisi vain naisen vuoro tehdä kerrankin aloite. Tuskin tapahtuu että paska päivä paskojen päivien jatkumossa. Monesti mietin mitä järkeä on elää näin turhaa elämää?
Jep. Oon nainen ja samat fiilikset
Viikonloppu oli taas liian lyhyt. Nyt vain odottelemaan seuraavaa viikonloppua. Ei oikein jaksa kiinnostaa tuo työ. Jatkuva selkänahasta repiminen ärsyttää. Missäköhän vaiheessa pimahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää valitusta. Tehkää elämällänne jotain ettei ole tylsää! Olette nuoria, terveitä, vapaita ihmisiä vapaassa maailmassa, ei mikään estä muuttamaan elämäänsä jos se on noin ahdistavaa.
Yritystä oli mutta lotto ei taaskaan antanut. Missä vitun vapaassa? Eihän tässä maassa saa edes pajautella.
Sunnuntai-ahdistus on siitä jännä, että se jää päälle, vaikka varsinainen ahdistuksen aiheuttaja (eli huono työpaikka) poistuu elämästä. Minä pääsin opiskelemaan ja irtisanouduin töistä, tykkään opiskelusta, eikä minulla ole tällä hetkellä yhtään luentoa maanantaisin, mutta silti poden edelleen sunnuntai-ahdistusta jokaisena sunnuntaina. Miten tästä pääsee eroon?
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai-ahdistus on siitä jännä, että se jää päälle, vaikka varsinainen ahdistuksen aiheuttaja (eli huono työpaikka) poistuu elämästä. Minä pääsin opiskelemaan ja irtisanouduin töistä, tykkään opiskelusta, eikä minulla ole tällä hetkellä yhtään luentoa maanantaisin, mutta silti poden edelleen sunnuntai-ahdistusta jokaisena sunnuntaina. Miten tästä pääsee eroon?
Ei siitä pääse eroon koskaan. Minulla se sunnuntai ahdistus alkoi jo peruskoulussa. Sitä on vain elettävä sen kanssa tai hankittava lääkkeet. Saako niitä lääkkeitä kuinka helposti?
Mulla ei ahdista. Sunnuntai on mainio päivä löhöilyyn. En murehdi mitään vaan nautin tästä verkkaripäivästä ihan älyttömästi! Eilen ja sitä edelliset päivät olen ollut iltavuorossa ja kotona vasta ysin maissa, tänään löhöilen ja palaudun työpäivistä, huomenna teen kotihommia, siivoilen, pyykkään, teen ruokaa, koko päivän. Vasta tiistaina ehkä töihin tai sitten ei, teen keikkahommaa ja voin usein valita milloin menen töihin. Olen tyytyväinen. Elämä on sellaista joksi sen itse tekee.
Höh. Mua ei ahdista, sunnuntai on mulle viikon paras päivä!
Mua
V
I
T
U
T
T
A
A
sunnuntaisin.
Aamen.
Mitäs valitusta taas täällä. Itse olen keskijohdossa ja ei ahdista tippaakaan. Aloittelin jo äsken läppärillä ja jatkan hyvillä mielin huomenna töissä. Energinen viikonloppu takana ja uudet haasteet edessä. Kannatti opiskella kiinnostavaa alaa.
n31 kirjoitti:
Mitäs valitusta taas täällä. Itse olen keskijohdossa ja ei ahdista tippaakaan. Aloittelin jo äsken läppärillä ja jatkan hyvillä mielin huomenna töissä. Energinen viikonloppu takana ja uudet haasteet edessä. Kannatti opiskella kiinnostavaa alaa.
Montako viivaa kuluu energisenä viikonloppuna? Taidat olla hyvin lääkitty kun menet maanantaina hyvillä mielin töihin? Ärsyttävää tulla leuhkimaan kun toiset vaipuu epätoivoon ja masennukseen koska huominen maanantai pilaa sunnuntain.
Vierailija kirjoitti:
n31 kirjoitti:
Montako viivaa kuluu energisenä viikonloppuna? Taidat olla hyvin lääkitty kun menet maanantaina hyvillä mielin töihin? Ärsyttävää tulla leuhkimaan kun toiset vaipuu epätoivoon ja masennukseen koska huominen maanantai pilaa sunnuntain.
Viisainta on tehdä sellaista työtä, joka ei tunnu työltä.
Itse matalapalkka-alalla, mutta olen onnekas, kun saan joka päivä mennä ilolla töihin. Kivat työkaverit, kiva ja yleensä stressitön työ ja päälle terveellinen lounas (vihaan kokkaamista).
Miten te maanantaimasentujat jaksatte elämäänne? Elätte vain lauantaita varten? Aika paljon menee elämää hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n31 kirjoitti:
Itse matalapalkka-alalla, mutta olen onnekas, kun saan joka päivä mennä ilolla töihin. Kivat työkaverit, kiva ja yleensä stressitön työ ja päälle terveellinen lounas (vihaan kokkaamista).
Miten te maanantaimasentujat jaksatte elämäänne? Elätte vain lauantaita varten? Aika paljon menee elämää hukkaan.
Kukaan ei ole väittänytkään että jaksetaan elämää. Työ nyt ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Jos vain rahaa muuten olisi niin en edes kusisi töihin päin.
Muakin ahdisti aina sunnuntaisin vaikka työ oli ok. Nyt työttömänä ei sitä vaivaa ole, mutta sen sijaan yleinen ahdistus viikonpäivästä riippumatta. Joten kummankohan valitsisin..hmm...😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n31 kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänytkään että jaksetaan elämää. Työ nyt ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Jos vain rahaa muuten olisi niin en edes kusisi töihin päin.
Se yhteiskunta nyt ei vaan pyöri sillä tavalla että jokainen makaa kaiket päivät kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n31 kirjoitti:
Se yhteiskunta nyt ei vaan pyöri sillä tavalla että jokainen makaa kaiket päivät kotonaan.
Evvk. Ainoa mikä kiinostaa on nautinnot eri muodoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu oli taas liian lyhyt. Nyt vain odottelemaan seuraavaa viikonloppua. Ei oikein jaksa kiinnostaa tuo työ. Jatkuva selkänahasta repiminen ärsyttää. Missäköhän vaiheessa pimahtaa?
Ainahan vkl on liian lyhyt. Politikko jonka tavoite on kolmen päivän vkl saa ääneni.
Ei ahdista mutta normivitutus päällä. Vaihtelun vuoksi ei ole krapulaa kun en juonut. Tylsääkin tylsempää eikä kyllä mikään huvita. No seksi ehkä? Olisi vain naisen vuoro tehdä kerrankin aloite. Tuskin tapahtuu että paska päivä paskojen päivien jatkumossa. Monesti mietin mitä järkeä on elää näin turhaa elämää?