Hallituksen jäsenet ovat kiusaajia
Puolet hallituksen jäsenistä on kiusaajia. Heillä ei ole omaa elämää ja elävät elämäänsä kiusaamalla taloyhtiön asukkaita.
Kommentit (9)
Sellaiset jotka eivät ole saavuttaneet elämässä suurempia. Kytätään kuka muuttaa, vahditaan pyykkitupaa ja sitä kuka uskaltaa oikaista nurmikon läpi.
Minä olen ollut useamman kerran taloyhtiön hallituksessa, koska olen rakennusalan ammattilainen ja haluan, että omaisuuttani hoidetaan hyvin. En tiedä, miten kiusaan naapureitani. Minusta esimerkiksi oikea-aikainen, hyvin hoidettu remontti on heidänkin etunsa. Siitäkin huolimatta, että aina on joltain rahat loppu.
Enkä minä ole kiinnostunut naapureideni yksityiselämästä. Eläkööt kuten parhaaksi näkevät, kunhan eivät ole muille häiriöksi.
Meidän halltuksen jäsen seuraa kiikareilla kun silmät ei enää riitä. Luulee, että me ei olla huomattu tuota kiikarointia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut useamman kerran taloyhtiön hallituksessa, koska olen rakennusalan ammattilainen ja haluan, että omaisuuttani hoidetaan hyvin. En tiedä, miten kiusaan naapureitani. Minusta esimerkiksi oikea-aikainen, hyvin hoidettu remontti on heidänkin etunsa. Siitäkin huolimatta, että aina on joltain rahat loppu.
Enkä minä ole kiinnostunut naapureideni yksityiselämästä. Eläkööt kuten parhaaksi näkevät, kunhan eivät ole muille häiriöksi.
Olisipa meilläkin ammattilaisia hallituksessa. Kaikkissa remonteissa on ollut ongelmia. Talon asukkaat joutuvat valvomaan remontteja kun nämä hallituksen jäsenet eivät ymmärrä asioista. Remonttifirmat yrittävät mennä siitä mistä aita on matalin. Isännöitsijä suosikkifirmat tekee kaikki remontit.
Joku kysyy miksi ette vaihda hallitusta? Se on aivan mahdotonta. Yhtiökokouksessa tyrmätään ajatukset hallituksen vaihdosta. Se on piiri pieni joka pyörii.
Minä isännöitsijänä pidän näistä reppanoista. Kaikki menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minä isännöitsijänä pidän näistä reppanoista. Kaikki menee läpi.
Samoin😁
Minkälaiset ihmiset hakeutuu tälläisiin tehtäviin?