Lue keskustelun säännöt.
Niina Lahtinen
29.01.2017 |
Miksi puhuu aina sellaisella tekopirteällä äänellä?
Millainen on hänen normaali puheääni?
Menee överiksi aina. Hauska tyyppi, oli ainakin joskus ennen mutta eilinen UMK oli täynnä itsensä korostamista ja sähellystä.
Kommentit (24)
Niina Lahtinen on yksi hyvin harvoista suomalaisista esiintyvistä taiteilijoista, jotka osaavat esiintyä. Hän on sopivan vilpitön olematta nolostuttava. Lisäksi hänellä välähtää nopeasti ja on elänyt sen verran risaista elämää, että jutuissa on tuskaa toinen puoli. Tykkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täysi pelle ja idiootti. Ei vedä roolia, vaan on ihan oikeasti pöpi.
Lahtinen on aivan ykkönen. Hänellä välähtää nopeasti, joten juttuja on ilo kuunnella.
Ei mulla kyllä Akusta tämmöisiä kokemuksia ole. Aika rauhallinen ja hissukseen oleva tyyppi.
Näin naapurustosta sanoisin.