Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Louis Vuitton

Vierailija
29.01.2017 |

Mielipide Louis Vuitton laukuista ja asusteista? Mitä haluaisit LV:lta tällä hetkellä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituksessa pyydetään mielipiteitä, mutta negatiivisen mielipiteen antaneet haukutaan?

Vierailija
22/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laukut joissa on selvästi näkyvä logo ovat tyylittömiä ja out. Tykkään kyllä kalliista merkkilaukuista mutta aikalailla yksinkertaisista ja klassisista, sellaisista joissa ei lue esim. LV LV LV sata kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuittonin kassit on tehty tyhmille, joilla on rahaa: rumia muovisia kasseja, joissa on tunnistettava logo ja aivan järkyttävän ylihintaisia. Silti jotkut säästävät kuukausitolkulla pienestä palkastaan saadakseen tuollaisen ruman kassin.

Niinpä :D ja ennenku vedätte eikö sulla oo rahaa kortin ni voi kyllä voisin samantien ostaa lv laukun, mutta ei kiitos!

Vierailija
24/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palsta...

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloituksessa pyydetään mielipiteitä, mutta negatiivisen mielipiteen antaneet haukutaan?

Vierailija
25/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on ihania vanhan ajan elegantteja, mutta ei niin kauniita että maksaisin alkuperäisestä, olin työkomennuksella Aasiassa aikoinaan ja teetin siellä  2 x kokonaista sarjaa Vuittonin matkalaukku-settejä.

Hyvin toimii vieläkin ja vieläkin naurattaa lentokentillä ja hotelleilla kun aika monet ihmiset tunnistavat laukut mutta eivät osaa sanoa ovatko ne aitoja vai eivät, laukut näkyvät monissa facebook ja blogi kirjoituksissani ja vaikka olisin missä ja takana olisi millainen maisema....niin seinälle kommentoidaan.....vain laukuista

Ko Vuittonin matkalaukku setti on nykyän aina osa minun lomaa, lomalle en lähde ilman koko settiä.

Työmatkoilla tukeudun Rimowan laukkuun, aina, ja se on kyllä aito, mutta lomalle aina Vuittonin setti mukaan, ilman sitä ei ole lomaa :)

Vierailija
26/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkejä Neverfulleja tulee paljon vastaan. Joku crossbody pikkulaukku olis kiva. Ne on tyylikkäitä. Esim Eva

Vierailija
27/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteeni on että en ikinä maksaisi laukusta niin paljoa. Käytän ne rahat ennemmin laadukkaisiin ulkovaatteisiin lapsille.

Toisaalta, en ole tottunut käyttämään itseeni paljon rahaa.

En raskisi käyttää niin kallista laukkua. Pitäisi varoa koko ajan että sotkeutuu. Muutenkin käytän omat laukkuni niin loppuun että ei niitä enää kukaan ostaisi. Minun on todella vaikea löytää sopivaa laukkua muutenkaan. Laukun pitää olla mukava käytössä ja tietynlaiset hihnat jne.

Vierailija
28/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuittonin lompakon haluaisin mutta ei ole varaa maksaa niin paljon lompakosta.

Vierailija
29/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kalliita Loewen laukkuja - koska niissä ei näy logo kilometrin päähän. Pradaa löytyy myös, versiona, jossa lukee Prada pienellä vain lukossa, ei huuda muille, että katsokaa, tässä tulee Prada! Samoin olen matkoiltani ostanut todella kalliita laukkuja, merkkejä, joita kukaan Suomessa ei tunnista.

Voi olla, että jonain päivänä ostan Vuittoninkin, mutta vain siinä tapauksessa, että sitä ei tunnisteta ja itse tykkään mallista. Ne ruskeat logolaukut ovat kaikista kamalampia. Samoin mikä tahansa Gucci tms, jossa logo näkyy selvästi.

Vierailija
30/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva monogram-kuosilla. Mitään muuta LV -laukkua saati asustetta en ostaisi/ottaisi/käyttäisi.

Vierailija
31/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä tuotteista jotka huutaa merkkiään kilometrin päähän. En myöskään ymmärrä merkistä maksamista, laadusta maksamisen toki. Jos mulla olisi laittaa reilusti rahaa laukkuun niin teettäisin mieleiseni suomalaisella käsityöläisellä hyvästä nahasta. Tykkäisin kun olis laadukas, yksilöllinen ja juuri sellainen mitä tarvitsen. 

Vierailija
32/41 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne on ihania vanhan ajan elegantteja, mutta ei niin kauniita että maksaisin alkuperäisestä, olin työkomennuksella Aasiassa aikoinaan ja teetin siellä  2 x kokonaista sarjaa Vuittonin matkalaukku-settejä.

Hyvin toimii vieläkin ja vieläkin naurattaa lentokentillä ja hotelleilla kun aika monet ihmiset tunnistavat laukut mutta eivät osaa sanoa ovatko ne aitoja vai eivät, laukut näkyvät monissa facebook ja blogi kirjoituksissani ja vaikka olisin missä ja takana olisi millainen maisema....niin seinälle kommentoidaan.....vain laukuista

Ko Vuittonin matkalaukku setti on nykyän aina osa minun lomaa, lomalle en lähde ilman koko settiä.

Työmatkoilla tukeudun Rimowan laukkuun, aina, ja se on kyllä aito, mutta lomalle aina Vuittonin setti mukaan, ilman sitä ei ole lomaa :)

Mun mielestä tämä on vaan jotenkin niin oikein. :D 

Jos ihminen on niin tyhmä että arvottaa ihmisen sen statusesineiden perusteella niin ei ole yhtään väärin käyttää sitä hyväksi.

Valmistajaa kohtaan se on hiukan väärin, mutta jos kunnolla ryhdyttäisiin niitä toimitusketjuja tutkimaan, niin löytyisiköhän sieltäkin jotain mikä ei olisi täysin moraalisesti ok?

Vierailija
33/41 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni rahan laittaminen kalliisiin laukkuihin on ihan ok. Mieluummin laukkuihin kuin ulkona syömiseen, baareihin, tupakkaan tai kassikaupalla vaatteisiin, jotka jäävät käyttämättä kaapin perukoille. Mutta tämä on minun mielipiteeni. Jokaisen elämä on täynnä valintoja.

Omistan 8 LV:n laukkua ja niiden lisäksi muita asusteita samalta merkiltä. Olen kuitenkin aina elänyt tulojeni sallimissa rajoissa enkä ole joutunut kituuttamaan tai köyhtynyt LV-hankintojeni vuoksi. Olen normaalituloinen. Kuten jo aiemmin sanoin, elämä on täynnä valintoja.

Vierailija
34/41 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Neverfull PM hyvän kokoinen vai liian pieni?Näyttääkö olalla hyvältä?

Vierailija
35/41 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kaikilla on Kånken-reppu? Huutaahan sekin nimeään.

Vierailija
36/41 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
37/41 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on parempaa sopuliutta ja vielä jotain johon täällä itkevillä tyhjätaskuilla on varaa. Ystäväni teetätti laukun samaan aikaan kuin ostin erään (useista)Vuittoneistani. Samat argumentit kuulin hänen laukkunsa persoonallisuudesta,kestävyydestä,kotimaisuudesta ja logottomuudesta. Kuten arvata saattaa hänen laukkunsa on jo näin viiden vuoden jälkeen selkeästi kuluneen näköinen.Joutui myös jo alkuaikoina käymään "korjauttamassa" miloin mitäkin.

Minun LV:ni on edelleen lähes uudenveroisessa kunnossa vaikka on ollut kovassa käytössä. Ymmärrän kateutenne.

Vierailija
38/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vielä osannut kadehtia, kun näen jollain LV:n laukun. Yleensä vain ihmettelen miksi joku on upottanut niin paljon rahaa minun silmissäni rumiin laukkuihin. Mutta ymmärrän, että makuja on monia ja joku ihmettelisi varmasti miksi esimerkiksi minä olen upottanut niin paljon rahaa hyvissä ravintoloissa syömiseen ja matkusteluun. Itse arvostan kokemuksia materiaa enemmän, joten prioriteetit ovat aika erilaiset kuin sellaisella, joka haluaa helposti tunnistettavan merkkilaukun.

Vierailija
40/41 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on tullut ostettua Louis Vuittonilta vuosien saatossa: kolme käsilaukkua (yhden näistä olen myynyt pois), lompakko, vyö, key pouch, huivi ja korvakorut. Miehelleni olen ostanut vyön ja lompakon.

Heidän Recto Verso korttikotelon olen ajatellut hankkia seuraavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi