Muita suurperheen äitejä?
Miten teillä on päivä sujunut? Meillä oli pyykki- ja leipomispäivä. Pesin vähän toppavaatteita ja koneellisen muuta pyykkiä. Leivoin pari kakkua ja mokkapaloja. Yksi lapsista kävi luistelemassa, mutta muut leikkivät koko päivän sisällä. Vietimme karkkipäivää ja katsoimme Putouksen.
Rauhallinen kotipäivä siis, kuinkas muilla?
Kommentit (44)
Meillä toimii kans sisäsauna lähinnä varastona, hups. Sillon kun ei ollut ulkosaunaa niin jaksettiin viel pitää se suht kunnossa mut nyt neljän vuoden aikana on vähän lipsahtanut. Pitäis kyllä tehä oikein kunnon raivaus mut pikku hiljaa jos tekis, on tässä kuitenkin kolme kerrosta plus ulkorakennus ja kahdeksan ihmisen tavarat.
Ens viikolla menee kaikki ylimääränen aika kolmen pienimmän vaatteiden läpikäymiseen + omat, kirpparia varten.
Isommat (15, 14 ja 11) saa käydä läpi omansa.
Tänään ollaan vaan otettu rennosti. Toisiks vanhin teki iltapalaksi pannaria ja sitä sit mätettiin naamaan hillon, sokerin ja banaanisiivujen kera. Itse tulin just saunasta tyttären kanssa ja mies oli sillä aikaa laittanut pikkuiset nukkumaan ja keittänyt iltakahvit. Ja täällä mä nyt jumitan vaik piti pari sähköpostii vaan kattoo. Kaks vanhinta lapsista viel valvoo yläkerrassa. Mies lähti koiran kanssa lenkille, joten mulla on täysi rauha täällä.
Alkuviikoksi onkin ruokaa pakkasessa ja se aina helpottaa hirveesti, varsinkin kun tuntuu että meillä on ne viikon kolme ekaa iltaa hirveen kiireisiä, on harrastusta ja sitä ja tätä.
Meillä on ulkoiltu ja lepäilty. Lapsilla oli pyhäkoulu ja myöhemmin käytiin päiväseuroissa. Erittäin rauhallinen päivä siis.
No meidän piti käydä oikein kunnolla kaupassa, mutta se jäi nyt kokonaan, kun päivälle tuli muita menoja. No, käyn varmaan huomenna lasten harrastusten aikana.
T. ap
Mitenkäs on sunnuntai sujunut? Meillä jatkui rauhallisissa merkeissä.
Huomenna alkaa taas arki, se kyllä vähän jo taas hirvittää.
T. ap