Hei, jos "vierailijana" kirjoittaa tänne
eli ilman nimimerkkiä, miks joihinkin viesteihin tulee jonku muun nimimerkki?
Kommentit (6)
joo itse en ollutkirjautuneena, poistuin hetkeks koneelta ja laitoin viestiä, sit katsoin tuonne kirjaudu palveluun, niin ohho siel oli ihan jonku muun tiedot!!!
vaan ihan oikeasti tää palsta on uudistuksen jälkeen tehnyt sitä että iskee sun ruudulle jonkun muun tiedot ja nimimerkin,
mun mielestä aivan järkyttävä tietosuojausongelma ja yksityisyyden varjelemisen epäonnistuminen,
kai sen voi laittaa palautteeseen, tai onko jossain ihan ylläpidon tms sähköpostiosoitetta, mun mielestä tän vian olis pitäny jo korjaantua.
Eihän toi nyt noin voi mennä eli joku jonka nimimerkki on tullut jollekin muulle nähtäväksi henkilötietoineen voisi tehdä tästä isomman jutun. Törkeää huolimattomuutta vauvalehdeltä!!!
laitoin tämän kyseisen nimimerkin ja nimen sekä omat yhteystietoni....kirjauduin muuten välittömästi ulos, kun säikähdin et mitä hyvänen aika mun koneella on...
ja tuo nimimerkki tuli mulle...eli ansajo. Hei, oikealle nimimerkin omistavalle, kirjauduin välittömästi , kuten jo edellisessä mainitsin. joten ylläpidolla nyt tieto!
tänne on joskus tullut että näyttää kun olisit kirjautuneena, mutta ne tiedot on jonkun ihan muun, laita ylläpidolle viestiä tästä,
tietoturvasuojaa rikotaan aika mainiosti taas...