Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka ei tiedä mitä horoskooppimerkkiä omat lapset on?

Vierailija
28.01.2017 |

Minua ei näin aiuisiällä horoskooppihömpötys ole kiinnostanut, joten en tiedä mitä merkkiä lapseni ovat? Muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin oikein miettimään. Ei mitään hajua.

Vierailija
2/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se selviäis jos netistä katsois mutt aen ole selvittänyt kun n nyt muutenkaan horoskooppeihin usko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Äkkiähän sen voi netistä katsoa, jos tarvii. Eipä ole vielä koskaan tarvinnut.

Vierailija
4/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten en olis tiennyt :D Kun just tässä viikolla piti nuoremman (2v) horoskooppi selvittää netistä, kun isosisko kyseli sitä, eli nyt tiedän lasteni horoskoopi. Olivat isomman eskarissa tutustuneet horoskooppimerkkeihin ja tähtikuvioihin.

Mutta ei pahemmin kiinnosta horoskooppihörhöily :D

Vierailija
5/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tiedän ihmisen horoskoopin syntymäpäivästä, joten mahdotonta olla tietämättä jos syntymäpäivän tietää.

Vierailija
6/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän tyylillä eskarissa on tutustuttu horoskooppeihin? Vähän nostaa varoituslippuja tuollainen.

Vierailija
7/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen tiedän/muistan, mutta juniorista ei hajuakaan. Eipä ole tullut koskaan katsottua.

Vierailija
8/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän tyylillä eskarissa on tutustuttu horoskooppeihin? Vähän nostaa varoituslippuja tuollainen.

Tuskin mitään hörhöilyä. Lapsena on musta sen kivempaa mitä enemmän juttuja voi itseensä liittää, tyyliin: olen Marjaana, 5-vuotias, horoskooppini on vaaka, tykkään autoista ja nukeista.

Vierailija
9/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä tiedän ihmisen horoskoopin syntymäpäivästä, joten mahdotonta olla tietämättä jos syntymäpäivän tietää.

Osaat siis ne ulkoa? Eli sua on joskus kiinnostanut tarpeeksi että olet opetellut ne? No minua ei ole. Tiedän tasan omani, mutta muuten ei ole hajuakaan mitä esim. tammikuussa syntyneet on.

Vierailija
10/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt mutten enää muista. yhden tiedän, kun on sama kuin miulla eli skorpioni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi