Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rönttönen paljaana sekoillut ja riehunut Mischa Barton: "Minut huumattiin"

Vierailija
28.01.2017 |

http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005064602.html?ref=rss&nomobile=2
Jotenkin epäilyttää koko juttu, tyypillistä narkomaanien selittelyä. Jutussa hän kertoo tämän olevan oppitunti kaikille naisille. Oppitunti mielummin kaikille kuinka sekaisin pää voi mennä pillereistä, huumeista ja alkoholista kun niitä ihan itse vetää.
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005064602.html?ref=rss&nomobile=2

Rönttönen paljaana sekoillut ja riehunut Mischa Barton: "Minut huumattiin"

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocaine is a hell of a drug

Vierailija
2/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gammalla huumataan ja raiskataan suomessakin joka viikonloppu satoja ihmisiä. Ei tuo mahdotonta ole. Äärimmäisen yleinen ja vaarallinen aine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon naisen historian tietäen, luultavasti nuuskannut sitä gammaa itse nenään. Kumma kuinka ne on aina nuo narkit joille sattuu mitä ihmeellisempiä juttuja ja pata jumissa sekoillaan milloin missäkin.

Vierailija
4/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon naisen historian tietäen, luultavasti nuuskannut sitä gammaa itse nenään. Kumma kuinka ne on aina nuo narkit joille sattuu mitä ihmeellisempiä juttuja ja pata jumissa sekoillaan milloin missäkin.

GHB ja lakka ovat nestemäisessä muodossa. Maistuu pahalle ja se sekoitetaan juomaan. Se on se yleisin ns. "tyrmäystippa". Lamauttaa hengityksen liian suurina annoksina yhdistettynä alkoholiin.

Vierailija
5/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös mt-ongelma. Ap runkkaa samalla kun kirjoittaa vihakommenttia sairastuneesta henkilöstä?

Vierailija
6/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan narkkaaminen ollut syy miksi sai lähdöt Oc:sta.

Vierailija
7/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin kauan säätänyt, että ihan on itse aiheuttanut tilansa.

Kaikkien pää ei kestä Hollywood pyöritystä. Etenkin kun suosio on tehty nuorena.

Uskonko vai en, ei se Mischaan vaikuta. Kunpa tyttö älyäis hakeutua hoitoon ja paranemaan päin.

Vierailija
8/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sääli narkkareita, olen kuulut näitä selityksiä miljoona kertaa. Kaverilta yksi narkki pölli mikron ja teeveen kun oli yökylässä. Narkeilla juttua piisaa ja tarinoita.

Ap

Vierailija
9/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa, siis ihan sukupuolesta riippumatta, nää tabloidit ja revittelyt julkkisten päihde- ja mielenterveysongelmilla. Siis silloin, kun selvästi näkee ettei homma ole enää hanskassa ja kyse ei ole vaan satunnaisesta hölmöilystä. Esim. Charlie Sheen, Britney, Lindsay Lohan...

Vierailija
10/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rönttönen on kaunis nimi pilllulle.

Vierailija
11/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi aluevaltaus että näitä "järkeviä" ketjuja tehdään myös jenkkiläisistä julkkiksista? Suomalaisia julkkiksiahan tölvitään sillä fantasialla, että he sattuisivat itse näkemään näitä kommentteja, mutta Mischa Barton tuskin osaa suomea, joten menee vähän hukkaan kommenttinne.

Vierailija
12/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gammalla huumataan ja raiskataan suomessakin joka viikonloppu satoja ihmisiä. Ei tuo mahdotonta ole. Äärimmäisen yleinen ja vaarallinen aine.

Joka vkl satoja ihmisiä, juu juu. Tiedätkös muuten, että rupeaa ne sympatiat menemään oikeita raiskauksen uhreja kohtaan kaltaistesi paskanpuhujien takia. Onko aina pakko valehdella ja liioitella, kohta kukaan ei usko niitä oikeitakaan raiskauksen uhreja, kun kaltaistesi pellet horisee mitä sattuu ja kaikenmaailman lukuja revitään omasta takapuolesta musta tuntuu fiiliksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän