Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset jotka menevät jo aikaisin illalla nukkumaan!

Vierailija
28.01.2017 |

Kello kasilta aletaan jo haukotelemaan ja ysin aikaan oltaisiin jo petiin menossa!
Vaikka siinä on vielä monta hyvää tuntia aikaa mennä ulkoilemaan ja puuhailla kaikkea mukavaa yhessä. Mutta ei, toinen kuorsaa jo alkuillasta! Miten joku voi elää noin? Muut syö vasta päivällistä kun toinen olisi jo iltapuuhiin siirtymässä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja varsinkin jos olen vierailulla jossain yli jossain missä harvoin käyn ja olen kuvitellut että kun kaikki hässäkkä rauhoittuu niin on aikaa istua iltaa, mutta ei. Aletaan puuhaamaan nukkumaan menoa kun niin väsyttää! Siinä sitten ihmettelen itsekseni illan kun isäntäväki kuorsaa.

Vierailija
2/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joudun heräämään aikaisin ja minun väsyttää. Teen itse omat päätökseni enkä todellakaan välitä sinun mielipiteestäsi pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on aina ärsyttänyt, että tarvitsen niin paljon unta. Kadehdin ihmisiä, jotka oikeasti pärjäävät vain 6-7h unilla...

Vierailija
4/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta menköön ihmiset nukkumaan ja herätköön silloin , kun haluavat. Ei ärsytä yhtään. Kaikesta sitä ihmiset ärsyyntyvätkin.

Vierailija
5/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylivoimaista ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia? On iltavirkkuja ja aamuvirkkuja. Kumpikaan ominaisuus ei "parane" sillä, että av-palstalla kiljutaan väärin nukkuvia idiooteiksi tms.

Vierailija
6/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen illantorkku ja aamunvirkku. Silmät vaan lupsahtaa kiinni, en jaksa pitkää iltaa. NukkuMasa kutsuu. Siirryn ajoissa höyhensarille. Aamulla olen pirteä, energinen ja saan paljon aikaseksi. Mulle sopii tämä rytmi.

Vierailija
7/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me aamuihmiset nyt ollaan tuollaisia. Te iltaihmiset saatte valvoa ihan vapaasti, ei haittaa minua. Vastaavasti varmaan nukut puolille päivin vai? Arvaappa ärsyttääkö sitä toista, kun olisi kiva lähteä ulos valoisan aikaan yhdessä, ja tehdä muutkain yhdessä parhaaseen aikaan päivästä, mutta ei, sä vaan nukut ;) ja juu, susta tosiaan hyvää aikaa olla ulkona klo 21-23, mutta toisesta se on klo 9-11.

Vierailija
8/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi lailla kieltää ketään menemästä nukkumaan ennen klo. 23:a. 

Vierailija
9/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mene lahjat. Itse en mene mielelläni kylään ainakaan yöksi, koska aamu on ihanaa aikaa käydä lenkillä. Viideltä lenkille ja seitsemältä aamupalalle viikonloppuisin. Aamu on parasta aikaa vuorokaudessa, erityisesti kesällä. Päivä on pilalla, jos joskus nukkuu kasiin asti. Enkä halua tänne kylään ketään puolillepäivin nukkujaa, meillä juodaan siihen aikaan päiväkahvit. 

Vierailija
10/10 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi kysyä keneltäkään lupaa mennä nukkumaan silloin kun nukuttaa tai valvoa vaikka aamuun jos valvottaa. Just vetäisin 11 tunnin yöunet raskaan viikon päätteeksi ihan tarpeeseen. Saatan tänään valvoa myöhään, tai sitten en. Vieraita en kutsu perjantaisin, koska silloin tarvinnut lepoa. Lauantaina sit jaksaa taas. Semmosta se on kun tekee viikot töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän