Isot rinnat ahdistaa
Mulla on huomattavan isot rinnat suhteessa muuhun kehoon (sukuvika?) ja jotenkin ahdistaa kun ne on niin esillä aina. Tuntuu että lähes alitajuisesti kuljen tai istun kumarassa julkisilla paikoilla, jotta tissit ei olisi niin tyrkyllä, ja ryhti huononee. Vaatteilla ei pysty piilottelemaan kun sopivissa vaatteissa ne näkyy niin selvästi ja telttamaisissa vaatteissa taas näyttää naurettavalta muodottomalta tankilta.
Kommentit (9)
Muakin ahdistaa sun rinnat. Saa mun penikseni paisumaan.
Ahdistus pois ja ylpeys omasta ainutlaatuisesta vartalosta tilalle. Käy asiantuntevassa liikkeessä ostamasssa oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit jotka tukevat rintoja. Naksavat enemmän kuin ketjuliikkeissä mutta ovat hintansa arvoiset. Pukeudut miten haluat huomaa että muodoton teltta ei näytä hyvältä kenenkään päällä. Hyvä ryhti ja hymy sopivat kaikille. Terveisin F80.
Laitatko kuvan, niin katsotaan onko mitään tehtävissä?
Samalla laudat valittaa etteivät saa miehiltä huomiota. Suo siellä, vetelä täällä.
Muakin ahdistaa omani. Seksististen miesten takia. Vaikka miten niitä piilottelisi en silti pysty huijaamaan ketään.
Sama sukuvika täällä. Itse olen keksinyt paksut, isot, roikkuvat kaulahuivit niiden peitoksi. (Ärsyttää, kun niin naiset kuin miehetkin puhuvat niille. Tekisi mieli tehdä sama heille takaisin, että tajuaisivat miltä se tuntuu, mutten ikinä kehtaisi olla niin törppö.)
Vierailija kirjoitti:
Muakin ahdistaa omani. Seksististen miesten takia. Vaikka miten niitä piilottelisi en silti pysty huijaamaan ketään.
Mua ahdistaa eniten, että ihmiset luulee, että tahallani tyrkytän näitä. Saa myös kuulla juoruja että olen hankkinut silarit.
Paras naisen malli on isot rinnat, tiukka pieni perse, blondit pitkä hiukset ja suhteellisen iso kyrpä siinä pillun tilalla.
Enkä todellakaan käytä avoinaisia kaula-aukkoja.