Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden jälkeen, vatsalihasten erkauma? kokemuksia?

mahakas mamma
27.01.2017 |

Esikoinen -12, maha palautui hyvin itsestään. Kuopus -15 (täyttää keväällä jo 2v.) ja maha ei tunnu palautuvan yhtään vaikka muuten kilot pudonneet aikoja sitten! Mitat 162 cm ja 55 kg, muuten olen hoikka mutta mahasta näytän siltä kuin olisin edelleen raskaana :/

Seisoessa maha pullottaa, sileänä ja kauniina - JOS siis olisin raskaana mutta kun en ole. Jos taas menen kontilleen niin maha roikkuu kuin vanhan naisen ryppyinen säkki. Tänään kun jumpan jälkeen venytellessä tuota röllykkää allani tuijotin epäuskoisena, iski vasta tajuntaan että mitä jos minulla on vatsalihakset erkaantuneet? Onhan minulla myös ryhtiongelmia, en esim. jaksa istua pitkään selkä suorana, ruokapöydässäkin istun nykyään mieluiten selkä sykkyrällä ja toisen jalan nostan tuolille, niin että polvi tulee leuan alle...

Muilla kokemuksia? Miten todettiin, kävittekö fysioterapeutilla vai .. ? Miten kuntoutettiin?

Ottaa päähän ihan kympillä, ei minulla ole edes varaa alkaa juosta missään fyssarilla joka veloittaa 100e/tunti. :/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi