Miten selvitän petturieksän nyksän koko nimen?
Omituinen pakkomielle, vaikka itse jätin paskaläjä kusipään pettämisen takia. Tai ei ehkä niin omituinen, koska itse sain uuden ja aivan ihanan, mutta eksä näytti laskevan tasovaatimustaan. Tiedän katuosoitteen, koska eksä on itse kertonut, missä nykyisin asuu. Ei olla tekemissä millään tavalla, mutta tunki samaan pöytään, kun oltiin ystävän kanssa drinksuilla. Tiedän nyksän etunimen (jonka eksä kertoi), mutta tuossa osoitteessa ei asu x-nimistä naista. Haluaisin tietää, mikä tämä nainen on, koska tuntuu olevan tosi kaukana eksän naismausta. Vinkkejä av-sherlockit?
Kommentit (7)
Käy selinmakuulle moottoritielle niin joku tulee kuiskaamaan sen sinun korvaasi.
Sosiaaliset mediat voivat auttaa asiaa, katso exäsi kaverilistalta Facebookista sen nimiset kaverit. Tai laita fb:n hakuun tytön etunimi, voit yrittää löytää henkilöitä, joiden kanssa exäsi on yhteisenä kaverina. Ikäryhmästä riippuen Instagram voi myös tulla kysymykseen.
Tai sitten exäsi sanoi vaan väärän nimen.
Pitäsköhän sun pikkuhiljaa päästä yli eksästä ja jatkaa elämää.
Laita sen paskaläjä petturikusipään nimi tänne, niin me äkkiä sulle nyksät selvitellään. Voidaan selvittää nyksän sukupuukin samalla. Ota lääkkees.
Anna olla ja jatka eteenpäin, älä vatvo taaksepäin!!