Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40kymppinen vähän koulutettu ja töiden saaminen

toivoton
27.01.2017 |

40kymppinen, takana kandi humanistiselta alalta nuorena, työelämästä ollut pois useampia vuosia, ei paljoa työkokemusta muuta kuin nuorena tehdyt matalapalkkaiset suorittavat kesätyöt muutamalta kesältä, onko yhtään mitään työtä mihin pääsisi? esim. kaupan kassa tai siivous? (auttaisiko uusi koulutus? ja jos niin saa ehdottaa mitä vain), katsotaanko ihan kaikkiin töihin työkokemusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikolta näyttää tuolla taustalla. Itse en ole päässyt mihinkään töihin kolmeen vuoteen, vaikka mulla on korkeakoulutus x2 ja työkokemusta yli 15 vuotta.

Vierailija
2/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikolta näyttää tuolla taustalla. Itse en ole päässyt mihinkään töihin kolmeen vuoteen, vaikka mulla on korkeakoulutus x2 ja työkokemusta yli 15 vuotta.

Onpas harmi :( minulle tosiaan kelpaisi ihan mikä tahansa työ. Uskomatonta ettei edes tuolla taustalla saa töitä. Olisiko kenelläkään positiivisia kokemuksia työnsaannista heikolla työkokemustaustalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika jäädä eläkkeelle? Olet ihan liian vanha työelämään. Itse asiassa ihmettelen miten 400-vuotias voi olla vielä hengissä.

Vierailija
4/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko aika jäädä eläkkeelle? Olet ihan liian vanha työelämään. Itse asiassa ihmettelen miten 400-vuotias voi olla vielä hengissä.

4 -kymppinen, siis

Vierailija
5/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotonn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 -kymppinen, siis

Sinäkö olet valmis maksamaan kaikkien yli nelikymppisten eläkkeet? Työnantajat tuntuvat ajattelevan kuten sinä. Tyhmiä, en voi muuta sanoa.

Vierailija
6/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan tyytyväinen, ettet joudu töihin. Ei töissä ole mitään hienoa tai tavoittelemisen arvoista. Paskat hommat, paskat palkat, paskat työajat ja sen lisäksi joudut kuuntelemaan esimiehen vittuiluja.

Vierailija
7/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vaan tyytyväinen, ettet joudu töihin. Ei töissä ole mitään hienoa tai tavoittelemisen arvoista. Paskat hommat, paskat palkat, paskat työajat ja sen lisäksi joudut kuuntelemaan esimiehen vittuiluja.

Riittävästi rahaa tilillä aina, oma asunto, ulkomaanmatkat ja elämästä nauttiminen on ilmeisesti myös paskaa mielestäsi?

Vierailija
8/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Suomessa töitä kannata tehdä.

Vierailija
9/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-i,30kymppinen ja 40kymppinen eivät tarkoita sitä mitä piti.

Vierailija
10/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan että aika käy pitkäksi ja huvittaisi oikeasti jotain tehdäkin, vaikka olla kaupan kassalla, mutta sitäkään työtä ei ilmeisesti saa helposti? Olisi kiva saada ihan muutenkin vain työkokemusta, ettei kaikki aika mene kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä