Rypäleraskaus ja nyt saa taas yrittää
Hei! Mulla todettiin siis viime vuoden keväällä rv11 rypäleraskaus ensimmäisessä ultrassa. Sen jälkeen kaavittiin ja tuomioksi sain puoli vuotta. Eli en saanut siis puoleen vuoteen yrittää lasta. Nyt joulukuussa 23pv lääkäri soitti ja kertoi että raskautumista saa taas yrittää. Menin sitten heti joulun jälkeen poistamaan kuparikierukan joka kesällä asennettiin kun muut ehkäsyt ei mulle sovi.
Heti kierukan poiston jälkeen alkoi menkat ja seuraava ovulaatio tuli tammikuussa normaalisti. Nyt toivon todella että olisin ollut raskaana ja kai "kuvittelin" ne kaikki raskausoireet. Menkat kuitenkin alkoi 2pvää myöhässä kun normaalisti kierto 28pv. Harmittaa ihan vietävästi. Kohtalotovereita? Rypäleraskaudesta tai kuparikierukan jälkeisestä raskaudesta. Kauanko yritystä? Edellinen raskauskin joka meni siis kesken niin sitä ennen oli kuparikierukka ja puoli vuotta meni sillonkin ennenkun olin raskaana ja rypäleraskaushan se sitten hemmetti oli! Tarviin nyt tsemppiä ja juttukavereita ja kohtalotovereita..
Kommentit (3)
Joo itsekkin niitä lueskellut mutta tuntuu monet olevan tosi vanhoja juttuja... Se on jännä juttu kuinka odottaa että HCG arvot laskis ja pysyis alle viiden. Kun nyt odottaa että ne nousis ja uusi raskaus onnistuisi.
Rypäle on kyllä sellain riesa ettei sitä kelleen tahdo kohdalle :/ mutta toivotaan että sulla pian tärppäis ja ja täl kertaa ilman molaa :)
Onnea yritykseen, itse kovasti oottelen nolla tulosta et puolen vuoden karenssi alkais :) Mitä muilt foorumeilt lukenu niin monella seuraava raskaus onnistunu ongelmitta.