Useinko unohdat e-pillerin?
Kommentit (13)
En koskaan, ainoastaan matkustelun vuoksi mennyt ottaminen hieman myöhäiseksi esim. aikaeron tms. vuoksi. :)
Käytän itse minipillereitä ja kerran olen nykyisen suhteen aikana unohtanut ottaa. Onneksi huomasin asian ajoissa ja käytettiin lisäehkäisyä (kumia) viikon verran.
7 vuotta olen syönyt enkä ikinä unohtanut.
Jos unohtelee, kannattaa ehkä vaihtaa kierukkaan tai implanttiin.
En koskaan. Aloitusviestistä voisi päätellä että olisi normaalia unohdella aina silloin tällöin :D? Pääkopassa vikaa jos noin tärkeä asia monesti unohtuu.
Kyllä mä unohdan varmaan kerran kuussa (minipillerit ). En panikoi asian vuoksi, ei tässä peittoa heilutella kuitenkaan kuin ehkä 2x kuussa :D
Esikoisen jälkeen nyt viisi vuotta käytössä ja silloin tällöin olen unohtanut. Tulisiko noita unohduksia keskimäärin jotain1- 2 kertaa vuotta kohti. Ei olla panikoitu ja mieskin on todennut niiden kertojen jälkeen, että nyt mennään tuurilla. Meillä siis jatkossa tarkoitus tehdä vielä toinen, vaikka miehen mielestä pillereitä ei nyt ihan vielä voi kokonaan unohtaa.
Kerran noin 4,5 vuoden aikana. Silloinkin kyseessä oli laatan toka pilleriviikko ye-pillereissä joten unohdus ei haitannut. Olin muistaakseni kipeä tai todella huonosti nukkunut tolloin ja laitoin kännykän muistutuksen epähuomiossa pois. Huolestuttaisi jos useammin unohtelisin.
Unohdan kerran-kaksi kuussa. Ei aktiivista seksielämää, joten ei pelkoa raskaudesta.
Pillereitä syöty neljä vuotta ja kerran on unohtunut