Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sais menkat "stopattua"?

Vierailija
27.01.2017 |

Saatana mikä on todennäköisyys sille että kun minipillereitä syödessä vuodan epäsäännöllisesti sen 4-5 krt vuodessa niin aloin vuotaan just eilen ja viikonloppuna oltais lähdössä miehen kans kaksin kylpylälomalle.
Että ottaa päähän!!!
Saanko jotenkin kikkailtua et vuoto vielä loppuis tai edes vähenisi. Cerazettet siis käytössä.
Prkl.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibuprofeenilla (Burana) yms. voi olla vuotoa vähentävä vaikutus. Eipä tuolle oikein suuria voi.

Vierailija
2/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön pari tuntia ennen uimista 3-4 Ibumaxia,

se pysäyttää menkat yli 8 tunniksi.

Koko ajan ei saa syödä kipulääkkeitä,

mutta kyllähän sinä sen tiesit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt niin erityisen kamalaa siis on? :) Uidahan voit kuitenkin. Vai tarkoititko lemmiskelyä? Sitten täytyy vaan joko miehen leikkiä rekkamiestä (kelillä kuin kelillä...) tai sitten keskitytte muuhun läheisyyteen ja hellyyteen, seksiä sitten taas kotona. Tai sitä nopeammin varaatte vaan uuden hotelliyön. :)

Ehtiihän tässä eilisen ja tämän päivän aikana aika hyvin vuotaakin, riippuen tietysti millaiset menkat sulla on, mulla ne kaksi ekaa pahimmat päivät. Ja ibuprofeeni tosiaan vähentää entisestään.

Asenne ratkaisee, tilannetta et voi muuttaa mutta siihen voit vaikuttaa paljonko annat sen vituttaa! :)

4/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprilonilla (reseptilääke) saa vuotoa niukennettua, mutta ei lopetettua täysin.

Voiko jo alkanutta vuotoa edes stopata millään?

Vierailija
5/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä mutta viimeksi menkkojen aikana piti syödä kipuun 1000mg buranaa ja menkat lyheni kolmella päivällä

Vierailija
6/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt ylisuurta tamponia parin päivän ajan. Outoa, mutta mun mielestä näin mun menkat on lyhentyny parilla päivällä.

Vierailija
7/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibuprofeeni tai Napromex tosiaan vähentää ja lyhentää vuotoa.  Apteekista saa myös Caprilon -nimistä vuodonvähentäjää reseptittä, mutta sillä on enemmän sivuvaikutuksia.

Kuukautiskupin kanssa kylpylässä oleilu ei ole mikään ongelma. Ja jos pelkäät tahrivasi kylpylän lakanat, ota kotoa oma "menkkapyyhe" jota voit pitää allasi seksin aikana, jos seksipuoli sinua harmittaa.

Vierailija
8/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäsi oli ap..? -,-

T. 26v nainen

Vierailija
9/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
10/10 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Tää oli kyllä oiva neuvo, pitäis :D

Ja yhdelle kysyjälle et oon 38v 😁

Tosta Caprilonistakaan en oo koskaan kuullut, Buranaa ainakin haen ja tutustun nyt tohonkin sit.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi