Onko maastokuvio niin mauton ja hirveän kamala, että on kaltoinkohtelua ostaa toiselle
maastokuviokamaa, jos tämä siitä pitää kuitenkin? Omaan silmääni sellainen iso maastokuvio on karsea, pienempi ei mitenkään ylitsepääsemättömän hirveä että ei päin voisi katsoa.
Kommentit (10)
Höh, mikäs makuylituomari sä luulet olevasi?
Mä vasta ostin itselle aavikkomaastokuosiset shortsit ja olisin ostanut pitkäthousutkin metsämaastokuosilla, mutta poikien (!) 170cm koko oli ahdas ja matsku oli 100% puuvilla, niin ei yhtään jousta vaan vielä kutistuu. Lisäksi mulla on maastokuosinen kaulasuoja.
Tyylejä on yhtä monta kuin persoonia. Luulin, että vain teineille on tärkeää pukeutua kuten-kaikki-muutkin.
N47
Ei siviilissä yleensäkään ole mitään maastoutumisen tarvetta. Se Suomenkin armeijan käyttämä camouflage-kuosi tuo sinänsä mieleen lähinnä jotain sellaista,että joku joka on syönyt mämmiä ja salaattia sekaisin on oksentanut sen vaatteen tai kankaan päälle,jossa sitä kuosia on. Eli rumaahan se on kuin mikä.
Entä siviilissä maastossa ? Joo,lähde vain patikointiretkelle Lappiin sellainen puku ylläsi,niin varmistat kyllä aika tehokkaasti sen ,ettei sinua (sitten jos tarvitaan )pelastusyksikön etsintähelikopterista millään nähdä.
Oikeastaan ainoat kenellä siviilissä oikeasti on (rehellistä) todella käyttöä maastopuvulle ovat villieläinten elämän kuvaajat luonnossa.
Aavikkomaastokuosi taas on vain Yhdysvaltain aavikkosodan ihannointia- ellei ole sitten vain typerimpien muotitrendien tietämätöntä ja kritikitöntä seuraamista jonkun idioottimassan mukana. Siis niiden ,jotka sellaiseen haluavat julkisestikin näyttää kuuluvansa.
Mitä pahaa on USAn aavikkosodan ihannoinnissa? Mikä tekee USAn tekemisistä automaattisesti pahaa? Suurvallalla on suurvallan tavat. Samoin öykkäröi Neuvostoliitto/Venäjä mutta kumma kun niistä ei vaahdota.
Kyllä on suuret murheet ap:lla. Jos oikeasti mietityttää voiko maastokuviosta pitävälle ostaa maastokuvioisia tuotteita, niin suosittelen lääkitystä.
Olen mies ja väreissä inhoan maastokuviointia yli kaiken ja nykyisin suorastaan rakastan esim. pinkkiä ja vaaleaa pastellia lilaa. Suon ne ja niistä pitämisen myös itselleni! (...polkupyöränikin ovat sen väriset ja pinkki radio-cd-soitinkin minulla on )
Ja joo,intti on käyty,mutta :kiitti, riitti.
Skini- tai sotahulluvibat tulee. Ei anna hyvää mielikuvaa ihmisestä, vaikka ihan viatontahan tuo kuosi toki itsessään on.
Ei ainakaan kannata yhdistää siihen maihareita ja pilottitakkia...
Oletko sitä mieltä, että sinun pitäisi suojella toista tuollaisilta mauttomuuksilta ja hirveiltä kamaluuksilta?
Pink Panther kirjoitti:
Olen mies ja väreissä inhoan maastokuviointia yli kaiken ja nykyisin suorastaan rakastan esim. pinkkiä ja vaaleaa pastellia lilaa. Suon ne ja niistä pitämisen myös itselleni! (...polkupyöränikin ovat sen väriset ja pinkki radio-cd-soitinkin minulla on )
Ja joo,intti on käyty,mutta :kiitti, riitti.
Olen nähnyt vaaleanpunaista maastokuviokuosia. Arvelin että sillä varmaankin maastoudutaan kukkapenkkiin.
?