Tämä uni tarkoittaa , selittäkää pliis??!
Siis asun kerrostalossa ja meidän taloa vastapäätä on myös kerrostalo. No kuiteskin siinä unessa seison meidän parkkipaikalla mikä on täynnä sotilaita rivissä ja osoittaa pyssyillää seiska kerrokseen. Kaikki ne sotilaat. Ja siinä parvekkeella seisoo joku mies tupakka suussa. Mitä hittoa oikeesti?
Kommentit (9)
Missä päin asut?
Monet ovat nähneet viimeaikoina unia kouluampumisista.
Voisiko se pahis olla sinun naapurisi, joka jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
Monet ovat nähneet viimeaikoina unia kouluampumisista.
Voisiko se pahis olla sinun naapurisi, joka jää kiinni.
Enpä nyt semmoiseen usko :D
Freud innostuisi heti! Aseet ja tupakat miesten käsissä. Kyllähän se tiedetään mitä ne tarkoittavat.
Numero seitsemän symbolisoi neitsyyttä. Talo on usein kehon tai minuuden symboli.
Sinä siis selvästi haluat luopua neitsyydestäsi, siis siirtyä talosta jossa nyt asut uuteen taloon, sen parvekemiehen luo. Joko olet nuori nainen, joka pohtii seksisuhdetta miehen kanssa (jossa on jotain monimutkaista) tai sitten heteromies, joka tuntee vetoa miehiin. Sotilaat pihalla edustavat miehisen väkivallan uhkaa, mutta kenties myös seksuaalisesti kiihottavaa elementtiä.
Vierailija kirjoitti:
Freud innostuisi heti! Aseet ja tupakat miesten käsissä. Kyllähän se tiedetään mitä ne tarkoittavat.
Numero seitsemän symbolisoi neitsyyttä. Talo on usein kehon tai minuuden symboli.
Sinä siis selvästi haluat luopua neitsyydestäsi, siis siirtyä talosta jossa nyt asut uuteen taloon, sen parvekemiehen luo. Joko olet nuori nainen, joka pohtii seksisuhdetta miehen kanssa (jossa on jotain monimutkaista) tai sitten heteromies, joka tuntee vetoa miehiin. Sotilaat pihalla edustavat miehisen väkivallan uhkaa, mutta kenties myös seksuaalisesti kiihottavaa elementtiä.
Olen nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Siis asun kerrostalossa ja meidän taloa vastapäätä on myös kerrostalo. No kuiteskin siinä unessa seison meidän parkkipaikalla mikä on täynnä sotilaita rivissä ja osoittaa pyssyillää seiska kerrokseen. Kaikki ne sotilaat. Ja siinä parvekkeella seisoo joku mies tupakka suussa. Mitä hittoa oikeesti?
Se on vain Salaisista Kansioista tuttu Tupakkamies eli Cigarette Smoking Man.
http://40.media.tumblr.com/c7ff8a49b029a1285e76ebd3b8c3b849/tumblr_inli…
Luultavasti sinä kuulut testiryhmään, joilla testataan vastarokotetta alien-virukseen. Sinut siepataan silloin tällöin öisin ja tehdään kokeita.
Unet ovat jänniä. Yhtenä yönä näin unta, että exäni seisoi lastemme kanssa ulkona lasioven takana. Siniseksi jäätyneinä, hileisinä. Päästin heidät sisään koska oli viimeinen hetki hyvästellä.
Toisen kerran näin unta, että HIRVIÖ (puoliksi sika, puoliksi ihminen) oli murhannut lapseni ja laittanut ruumiin roikkumaan naulakkoon. Siinä unessa pakenin zombeja sairaalan ilmastointikanavissa.
Viime yönä näin unta että olin viemässä lapsia kouluun. Stressasin niin hitosti koska lapset kiukutteli ja oltiin myöhässä. Ajoin ylinopeutta ja ajoin ojaan, niin että auto kieri katon kautta pari kertaa. Autoja pysähtyi, ihmisiä katsoa toljotti mutta kukaan ei tahtonut auttaa.
Tiedätkö mitä nuo unet tarkoittivat? Sitä että olen todella ahdistunut, mutta muutoin eivät niin mitään. Varsinkin kahta ensimmäistä mitetin kauan, mutta olen oikeasti ihan normaali ihminen.
Parveketupakointiin tullaan puuttumaan kohtuuttomalla intensiteetillä?
Tai sitten 7 kerros, on sinun 7:s chakrari sybmoli.
Savuke symboloi jotain kiellettyä nautintoa?
Sotilaat alhaalla symboloivat alhaisempia ihmisiä tai jotain.
En tiedä, hei.
Sun pitää määritellä itse mitä nuo merkit sinulle symboloivat.