Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme köyhäilykausi Suomen kaunein koti-ohjelmassa

Vierailija
26.01.2017 |

Ihan taviskoteja kaikki. Ekassa jaksossa oli vähän yritystä, kun oli niitä vanhoja kouluja. Mutta sitten vaan perus kerrostalo- ja rivarikämppää. En mitään palatseja odota, mutta jotain spesiaalimpaa sais olla. Tylsä kausi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on käyneet jo kaikissa Suomen luxus-kodeissa. Nyt on enää jämät jäljellä.

Vierailija
2/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin. Oikeastaan vain koulu Paraisilla oli kaunis ja tyylikäs, mutta siinäkään en pitänyt terassista. Kaikki muu on ollut ihan kauheaa. No ehkä sieltä on tulossa jotain oikeasti kaunista ja tyylikästä, myös kansaunväliset standardit täyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jaksossa kodit olivat kaukana taviskodeista. Etenkin kaksi viimeisintä kotia olivat täynnä designia ja sisustusratkaisuja, joita harvemmin taviskodeissa näkee. Kumpikaan koti ei kuitenkaan huutanut merkkitietoisuutta, joten taviskatsojilta jäi varmaankin huomaamatta, miten kalliita ja mielenkiintoisia huonekaluja kodeista löytyi. Eli en nyt ihan taviskodeiksi noita kahta kutsuisi. Esimerkiksi kerrostalokämpän sohvat maksavat halvimmilla kankailla 4000e yhteensä.. toki kyseiset sohvat ovat suosittuja ja monella näkee niitä, mutta vielä useammin näkee Ikeaa ja Stemmaa :)

Vierailija
4/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että katsojat on valittaneet siitä, että näytetään vain näitä luxuskämppiä ja sen takia nyt on otettu ns. "tavallisia" asuntoja mukaan.

Vierailija
5/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin. "Tänne lastenhuoneeseen on rakennettu tällainen parvisänky ja keittiön tasot on maalattu hauskalla kalustemaalilla ja onpas täällä paljon viherkasveja".

Ei mitään oikeasti siistejä rakennusratkaisuja tai persoonallista, tyylikästä sisustusta. Ois kiva saada jostain wow-efekti.

Vierailija
6/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kun on vähän taviksemman näköisiä kämppiä mukana. Itse toki olen tavis niin tykkään kurkistaa köyhempienkin asuntoihin. Niitä luksus kämppiä näkyy joka sisustus lehdessä. Mielenkiintoista on jos pienellä budjetilla saa kaunista aikaan. Isolla rahalla ei kovin välkky tarvitse olla niin saa ok näköistä. On tylsää jos kaikki kodit näyttää samoista sisustus lehdistä ja blogeista repäistyiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä