Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti kuinka rasittava tuo mies - eroanko?

Vierailija
26.01.2017 |

En nyt tiedä enää mitä tehdä, joten kirjoitan tänne.

Eli mieheni kanssa on ollut ongelmaa tässä parisen vuotta. Kaikki lähti liikkeelle siitä, kun hän kävi testaamassa älykkyysosamääränsä, ja tulos oli huomattavasti keskimääräistä parempi. Tämän jälkeen hän on käyttäytynyt todella ylimielisesti, ja hänen kanssaan ei voi olla eri mieltä. Jos on, niin on automaattisesti väärässä. Hän valittaa aina, kuinka kukaan ei ymmärrä häntä, koska hän on niin älykäs.

Olemme aina olleet eri mieltä esimerkiksi poliittisista asioista, sekä uskonnosta. Viime aikoina tästä on vasta muodostunut ongelma; olen hänen mukaan keskimääräistä typerämpi johtuen siitä, että koen olevani poliittisesti enemmän vasemmalla, kuin oikealla. Olen myös typerä, koska uskon Jumalaan.

Mies ei yksinkertaisesti KESTÄ jos joku on eri mieltä hänen kanssaan, kaikesta pitää aina alkaa väittelemään. Jos hän häviää väittelyn, tai yksinkertaisesti vaan hermostuu toisen näkemyksestä, on käynyt esimerkiksi silleen, että hän heitti minut autosta ulos, ja kävelin kotiin. Tämä johtui yksinkertaisesti vain siitä, että koin Hillary Clintonin tekevän paremman presidentin kuin Donald Trumpin. En hänen mielipiteestään välitä erityisemmin, erimielisyydet ovat minusta täysin okei. Hän ei vain sitä kestä.

Tällä viikolla on kuitenkin mennyt liian pitkälle. Jo kotoa muuttanut tyttäremme, 20-vuotias, joutuu myös kestämään miestäni aina vieraillessaan. Hän on kanssamme tämän viikon, ja mieheni käytös on mielestäni mennyt aivan liian pitkälle. Hän alkaa väittelemään tyttäreni kanssa, joka ei jaksa kuunnella touhua, ja välttelee kotona olemista tämän takia. Nyt vaihteeksi mieheni on sitten alkanut kommentoimaan tyttäremme ulkonäköä, ilmaisten kuinka hän esimerkiksi "olisi paljon haluttavampi vaimo jos hänellä ei olisi tatuointeja" tai "hänellä on taas tullut painoa lisää". Tänäkin aamuna mieheni suoraan kysyi tyttäreltäni, että miksi näyttää rumemmalta kuin normaalisti, kun tytöllä ei ollut meikkiä. Minulla meni yli, ja nyt olen tehnyt päätöksen, että ero tulee. En vain enää jaksa. Hän on vakuuttanut minun olevan tiukkapipo, ja väittää, etten löytäisi ketään muuta. Uhkailua ei ole vielä tullut, mutta minulla on tunne, että sitä tulee kun alan tekemään käytännön muutoksia. Miten toimin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Trump ei sentään halua sotaa. 

Vierailija
2/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh kuulostaa kamalalta, eroa edes tyttärenne vuoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole aika selvä. Jätä tuo juntti. Ei selvästikään kunnioita naisia, ja on aika selkeä narsisti. 

Vierailija
4/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on fiksut mielipiteet mutta kuulostaa töykeältä kun kommentoi tyttäresi ulkonäköä suoraan. Mies on liian älykäs sinulle, suosittelen eroamaan.

Vierailija
5/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit niin, että hommaat itsellesi asunnon, sovit muuttopäivän, ja muuttopäivän aamuna sanot miehellesi että tänään muutan pois. Ja sano se muiden ihmisten läsnäollessa, jos pelkäät miehesi olevan väkivaltainen. Sitten vain muutat ja laitat eropaperit vetämään.

Vierailija
6/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kukaan jaksaa tuollaisia ihmisiä. "Jätä se sika!"

Vierailija
7/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on fiksut mielipiteet mutta kuulostaa töykeältä kun kommentoi tyttäresi ulkonäköä suoraan. Mies on liian älykäs sinulle, suosittelen eroamaan.

Fiksut mielipiteet haukkuen tiettyjä ihmisryhmiä typeriksi ja samalla mollaa heitä?

Vierailija
8/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mua laitettais kuin kerran autosta kävelemään.

En ymmärrä näitä alistujanaisia.

Vierailija
9/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatutointikohta paljasti provoksi. Älä tee enää provoja.

Vierailija
10/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatutointikohta paljasti provoksi. Älä tee enää provoja.

Miten niin?

Vierailija
11/11 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älylliset tasonne eivät kohtaa. Parempi erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi