Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni osoittautui narsistiksi, PITKÄ suhde päätöksessä, taas SINKKUNA!

Vierailija
26.01.2017 |

Pitkäaikainen miesystäväni Jari-Matti osoittautui narsistiksi ja hänen Espoon 80-luvun "hieno" omakotitalonsa oli oikeasti ihan keskinkertainen luukku. Jari-Matti ei osannut olla romanttinen ja naisen huomioon ottava, suurin osa ajasta päivässä hän oli töissä ja iltaisin vetäytyi omiin oloihinsa kokoamaan pienoismalleja.

Ystävättäreni ovat samaa mieltä narsistidiagnoosista ja olen hakemassa häätöä ja lähestymiskieltoa Jari-Matille hänen Espoon kodistaan.

Jouduin hakemaan turvaa sekä tunnesidettä Bicky Royal-mieheltä, jolle itkin Jari-Matin kylmää kohtelua, ja hän auttoi minua paperisodassa narsistista Jari-Mattia vastaan.

Nyt: olen taas SINKKU! Viikonloppuna vietämme tyttöjen iltaa Bicky Royal-miehen ja MC Penetratorsin kerhotiloissa ja SINÄ UUSI MIESKOKELAS voisit tulla aamulla hakemaan meidän sieltä.

Haetaan Tenho Junior, Muhamed, Mauri, Tenho Senior ja Tsin Kin Sushi isiltään (ovat kaikki samanaikaisesti koevapaudessa) ja voidaan mennä sitten aluksi meidän Espoon kotiin. Jari-Matti muuttaa perjantaina Kontulaan yksiöön.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä äkkiä se SIKA! Henkinen väkivalta saa nyt loppua SAATANA!!!!!!!1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi