Arvaatko Donald Trumpin lempiruoan? Myös suomalaisille tuttu herkku
Onko se kaviaari, hummeri vai kenties hanhenmaksa? Ei. Yhdysvaltain tuoreen presidentin Donald Trumpin lempiruokaa ei fiineissä ravintoloissa juuri tarjota.
Mitä Yhdysvaltain presidentti syö mieluiten ruoaksi? Valkoisen talon kokit saavat nyt opetella perusruoanlaittoa, sillä herra Trump nauttii mieluiten monen muunkin amerikkalaisen rakastamaa lihamureketta.
Amerikkalainen lihamureke maustetaan usein esimerkiksi Worcestershire-kastikkeella ja ketsupilla. Sitä voidaan tarjoilla leivän välissä tai esimerkiksi perunamuusin kera.
http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/arvaatko-donald-trumpin-le…
Yllättävää. Kuvittelin että upporikas söisi paremmin.
Kommentit (8)
Ihmettelen että niin olet kuvitellut.
Minä en ole kuvitellut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kuvitellut.
En minä jauhelihaa söisi jos olisin yhtä rikas kuin Trump. Ostaisin laaturuokaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kuvitellut.
En minä jauhelihaa söisi jos olisin yhtä rikas kuin Trump. Ostaisin laaturuokaa. Ap
Sinä oletkin wannabe elitisti. Trump on kansanmies.
Olisin ehdottanut lihapullia ja perunamuusia. Näköjään luen häntä kuin avointa kirjaa :0
Trump on muutenkin äijä! Läträä itse naamansa oranssiksi itseruskettavalla, kampaajana toimii oma vaimo, joka leikkaa Trumpin hiukset.
Trump ei myöskään juo ollenkaan alkoholia, kahvia tai teetä.
Vierailija kirjoitti:
Trump on muutenkin äijä! Läträä itse naamansa oranssiksi itseruskettavalla, kampaajana toimii oma vaimo, joka leikkaa Trumpin hiukset.
Trump ei myöskään juo ollenkaan alkoholia, kahvia tai teetä.
Mitähän sitten juo? Maitoa!?
tiistai on murekepäivä.