Sain halppishajuveden mieheltä 10v hääpäivälahjaksi
Onneksi en ollut ostanut hänelle mitään lahjaksi. Olen kamalan pettynyt.
Kommentit (21)
No höh, edes vaivautui hankkimaan. Ehkä valinta ei ollut hinnan mukaan tehty?
Hienoa! Mies muisti pyöreän hääpäivän oikein lahjan kanssa. Sinuun olen erittäin pettynyt. :-(
Vierailija kirjoitti:
No mutta sittenhän on hyvä, että lahjanne olivat jotakuinkin yhtä arvokkaat. Me vaihdoimme lahjoina kellon ja korun.
Niin korun olisin minäkin halunnut. En viitsinyt miehelle mitään hankkia koska tiesin että saan jonkin tosi vaatimattoman jutun vaikka toki olin kertonut haluavani korun.
Olisitte sopinut, mitä hankitte! Vaikka käyneet yhdessä ostamassa ja samalla kakkukahveilla. Mikäs sen romanttisempaa!
Eli mies on sinulle arvoton ja sinä olet miehelle 5 euron arvoinen.
Sellainen naislapsi sitten kiukuttelemassa, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Olisitte sopinut, mitä hankitte! Vaikka käyneet yhdessä ostamassa ja samalla kakkukahveilla. Mikäs sen romanttisempaa!
Eipä tuo halunnut mihinkään ostoksille yhdessä mennä eikä sillä olisi mihinkään kuitenkaan rahaa ollut.
Kuulostaa että ansaitsette toistenne lahjat.
Ap, miksi miehesi olisi sinulle mitään vaivautunut edes ostamaan kun et sinäkään hänelle?
Mies tiesi tämän ja silti osti jotain, voi raasua. Tai sitten tiesi myös sen millainen mekkala / mykkäkoulu ja kitinä tulee jollei mitään hanki.
Et tosin olis ansainnut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ankea on meininki teillä:(
Juu ehkä se johtuu osittain rahattomuudestakin
Ei ole varaa mihinkään tuhansien eurojen koruihin.
Mä olisin onnellinen siitä halppishajuvedestä.
Miksi ne viimeiset rahat olisi pitänyt tuhlata laajaan? Jos olisi korun ostanut, niin itkisit täällä että nyt lapset ei saa talvikenkiä; tai pitää olla kuukausi syömättä.
Miksi hääpäivänä edes pitäisi ostaa mitään lahjoja?
Lahja kuin lahja, tärkeintä on ajatus.
No mutta sittenhän on hyvä, että lahjanne olivat jotakuinkin yhtä arvokkaat. Me vaihdoimme lahjoina kellon ja korun.