Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kulkee kilometrin matkan autolla ja varaa siihen yli puoli tuntia, jotta kerkeää löytämään autopaikan :(

Vierailija
26.01.2017 |

Ja tuo tapa vituttaa minua aivan älyttömästi, miten voi ihminen olla noin laiska?
Onko joku muu noin laiska, miten perustelette moisen? :o

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo kultakimpale oma miehesi?

Vierailija
2/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella koiralla ei ole vanhan koiran tapoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se laiskuri kävele tuota kilometrin matkaa?

Vierailija
4/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies. En mä noin lyhyttä matkaa kehtaisi mennä autolla, vaikka olisi parkkipaikka odottamassa oven edessä. Tai no, ehkä jos sataa kaatamalla...

Vierailija
5/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii myös polttaa salaa nortin ja juoda kaljan.

Vierailija
6/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja käydä vieraissa

Vierailija
7/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se on menossa? Vaikka meillä on kaupalle 1,5km niin en lähde viiden hengen viikon ruokia hakemaan siltikään kävellen. Mutta puoli tuntia matkaan ja parkkipaikan läytämiseen on kyllä suht riittävästi:)

Vierailija
8/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja käydä vieraissa

jos on viiden minuutin muna

Vierailija
9/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama opiskelukaveri kulki kans 1km matkaa autolla. Huvittavinta siinä oli, että joskus joutu ajaan parkkiin jopa 0,7-1 km päähän koululta. Sama kävely tuli kuitenkin. Ja vaikka ois kesken päivän tai heti tuntien jälkeen joutunu johki lähteen, niin ei siinä ajallisesti tullu hyötyä.

Vierailija
10/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma mies, tapa on uusi ja mies nuorehko, mutta suhteella ikää useita vuosia.

Syyt tuntuu olevan suunnilleen ei huvita, on liukasta, märkää, kylmää tai pitää lähteä siitä suoraan johonkin muualle ja on niin kiva, kun voi suoraan jatkaa matkaa..

Menee joko ihan riitelyksi (mitä se minua kiinnostaa millä hän kulkee) tai sit pitää tottua hiljalleen kasvavaan halveksintaan toisen toimintaa kohtaan. Aika tylsiä vaihtoehtoja :(

Vierailija
11/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja käydä vieraissa

jos on viiden minuutin muna

Ei vieraissa käymisissä rakkausrunoja tarvitse luritella 5 minuuttiä riittää oikein hyvin.

Vierailija
12/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyt tuntuu olevan suunnilleen ei huvita, on liukasta, märkää, kylmää tai pitää lähteä siitä suoraan johonkin muualle ja on niin kiva, kun voi suoraan jatkaa matkaa..

Menee joko ihan riitelyksi (mitä se minua kiinnostaa millä hän kulkee) tai sit pitää tottua hiljalleen kasvavaan halveksintaan toisen toimintaa kohtaan. Aika tylsiä vaihtoehtoja :(

Oletko sitten miehen äiti? Mitä hittoa se sulle kuluu miten hän kulkee ja minkä matkan?

Vierailija
13/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lähteä suoraan töistä jonnekin muualle tai esim. käydä kaupassa hakemassa viis kassia ruokaa on mielestäni hyväksyttäviä syitä mennä tuon mittainen matka autolla. Ja ehkä järkyttävä kaatosade. Mutta muuten kyllä kävelisin ja kävelenkin puoltoista kilometriä suuntaansa töihin. En edes omista autoa.

Vierailija
14/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun oppia elämään sen kanssa, että mies ei ole sinä? Ei jalkojen levittäminen miehella anna sinulle mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa määritellä miten hän kulkee, yms.

Vierailija
15/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain ohjekirjaa minkä matkan autolla saa kulkea? Voisitte linkata sen tähän, että me muutkin osamme tehdä tämän asian tismalleen oikein niinkuin siinä ohjekirjassa sanotaan.

Vierailija
16/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä miksi otat asiasta hikeä? 

Vierailija
17/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa kieltämättä hölmöltä, koska noin lyhyen matkan kävely olisi paljon vaivattomampaa, jos ei ole takuuvarmaa parkkipaikkaa määränpäässä miltei oven edustalla. Mutta että oikein vituttaa? Mitähän miehesi ajelu sinulle kuuluu? Ajeleeko hän sinun autollasi, maksatko hänen bensansa? Aikuista ihmistä ei tarvitse hyysätä, vaan tämä saa itse arvioida itselleen sopivimman ratkaisun. Vai ideologisista syistäkö sinua vituttaa? Miehelläsikin on yhtäläinen oikeus omiin mielipiteisiinsä ja maailmankuvaansa, ja jos arvomaailmanne eroavat sietämättömän dramaattisesti, niin erotkaa. 

Vierailija
18/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran yhden kaverin joka käveli monta kertaa viikossa monta kilometriä yhteen suuntaan (ja takaisin) kun ei raaskinut ostaa seutulippua kaupunkinsa sisäisen lipun sijaan. Kaverilla oli vakiotyö ja kohtalaisesti omaisuuttakin joten köyhästä teinistä ei ollut kyse.

Vierailija
19/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti mies. En mä noin lyhyttä matkaa kehtaisi mennä autolla, vaikka olisi parkkipaikka odottamassa oven edessä. Tai no, ehkä jos sataa kaatamalla...

Et kehtaisi? Ei tuossa nyt mitään hävettävää ole vaikka se ei järkevää olekaan. Mietitkö koko ajan mitä muut sinusta ajattelevat?

Vierailija
20/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun oppia elämään sen kanssa, että mies ei ole sinä? Ei jalkojen levittäminen miehella anna sinulle mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa määritellä miten hän kulkee, yms.

Niin, mä luulen että ongelma on siinä halveksunnassa. En ole tottunut parisuhteessa moiseen, mitenköhän vaikuttaa pitkässä juoksussa?

Vähän, kun jos mies yhtäkkiä alkaisi heittämään roskia maahan tai alkaisi polttamaan tupakkaa, hyh.

Kai tuon nyt kestää, mutta on silti niin uuden tasoista laiskuutta taas, tänäänkin oli upea aamu ja hän valitsi mielummin tuon saastuttavan peltilehmän happihyppelyn sijaan. Johon muuten joutui osittain kuitenkin, koska parkkipaikaltakin on ainakin pari sataa metriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän