Apua, kaulan pystyjänteet irronneet, onko mitään tehtävissä?
Ikää vasta 33-vuotta, mutta roikkuva kaula vanhentaa heti 20 vuotta. Eli kaksi pystysuoraa jännettä on irronnut ja roikkuvat, ei siis kaksoisleukaa tai vuosirenkaita.
Pitääkö lähteä vaan kirurgin puheille? :(
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla kaulan lihakset sen verran jumissa, että erottuvat normaalia enemmän?
Voi olla! Venytänkö siis että nostan kaulaa ylöspäin? Voisiko venytys häivyttää näitä jänteitä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi laihdutuksen seurauksena leuan alle kaksoisleuan kohdalle pieni ryppyinen pussi. Vituttaa joka kerran kun katsoo peiliin :/ olen 38v. Ei näihin juttuihin mitkään rasvat ja jumpat auta, kyllä se vaatii järeämpiä keinoja.
No tässähän ap mainostaa keinoa.
Ilmoitanko asiattomaksi?
Kannattaa välttää liikkumista kovalla tuulella. Kun jänteet on ironneet, ne eivät enää tue päätä ja sen oikeaa asentoa. Ikävän näköistä jos tuulella pää retkottaa miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Eli sä mainostat tätä juttua? Aika törkeetä!!!
No jos olisin alan ammattilainen, varmaan osaisin puhua oikeilla nimityksillä. Ei siis hajuakaan onko nämä edes jänteitä vai ei..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi laihdutuksen seurauksena leuan alle kaksoisleuan kohdalle pieni ryppyinen pussi. Vituttaa joka kerran kun katsoo peiliin :/ olen 38v. Ei näihin juttuihin mitkään rasvat ja jumpat auta, kyllä se vaatii järeämpiä keinoja.
Tiedän just miltä susta tuntuu! Naama vielä näyttää nuorelta, mutta peilistä ja varsinkin valokuvista tuo kaula paistaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia!
Tuossa hyvä esimerkki mun kaulasta:
http://cityklinikka.mycashflow.fi/product/41/mesoterapia---kasvot-kaula…
Ap
No eihän tuossa kuvassa mitään irronneita jänteitä ole. Liian laiha kaula vaan, jolloin jänteet erottuvat. Hölmö.
No kenelläkään nuorella ja hoikalla ei ole tuollaista kaulaa.
No herranjestas ei se ikä ilman seurauksia lisäänny. Naiset jotka koittavat näyttää 50+ samannäköisiltä kuin 20v eivät todellakaan kiristyksistä huolimatta näytä 20v vaan kiristetyltä 50+v. Pahimmillaan jos jotain menee pieleen on lopputuloksena ns. suohirviö.
Jumppaaminen ei muuten tuohon auta, voi pahentaa tilannetta.
Voi ei - olet varmaan jumpannut liikaa ja venytellyt kaulaasi äkillisesti, että jänteet ovat ensin tulehtuneet, hapertuneet ja sitten menneet poikki. Jos vielä heiluttelet päätäsi, niin ne jänteet tunkee ihon läpi ulos ja pääsi on sen jälkeen jatkuvasti takakenossa. Ainoa apu löytyy sellaisesta tanakasta materiaalista tehdystä kaulurista.
Haluan samaa mitä ap on ottanut :D
Vierailija kirjoitti:
Haluan samaa mitä ap on ottanut :D
Eiköhän palstalle toinenkin wannabe kalkkuna sovi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko laihduttanut rajusti? Silloin iho saattaisi vielä palautua, mutta jos heltat ovat tulleet muuten vaan, niin ei voi muuta kuin mennä plastiikkakirurgille konsultaatioon, jos asia häiritsee.
En ole laihduttanut. Mutta onko kaulan kohotus ainoa vaihtoehto, hinta kuitenkin tuhansia? Onko mitään edullisempaa vaihtoehtoa?
Ap
Kaulan katkaisu?
Hankit samanlaisen paidan kuin Karl Lagerfeldillä. ;)
Vakavasti puhuen varmaankin jokin kallis leikkaus on oikeasti ainoa vaihtoehto korjata "mummoheltat".
No kenelläkään nuorella ja hoikalla ei ole tuollaista kaulaa.