Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen rakastajan ottamista

harkitsija
26.01.2017 |

Tarkoitus ei ole erota,mutta rakastajan ottaminen kiinnostaa. Onko muilla kokemuksia rakastajasta ja parisuhteesta. Toimiiko ja paraneeko elämänlaautu? Minusta tästä hyötyvät kaikki ja lapset saa pitää vanhempansa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkitsija kirjoitti:

Tarkoitus ei ole erota,mutta rakastajan ottaminen kiinnostaa. Onko muilla kokemuksia rakastajasta ja parisuhteesta. Toimiiko ja paraneeko elämänlaautu? Minusta tästä hyötyvät kaikki ja lapset saa pitää vanhempansa.

Ai yksinkö meinaat tyydyttää molemmat naiset? Perhana kun ei saa edes takkia laittaa naulakkoon töiden jälkeen kun on jo vyö avattu ja ollaan vetämässä kalusta makkariin jossa vedetään täysi kattaus. Ei siinä muuta mutta kun samaa ohjelmaa on tiedossa yhdeksän jälkeen illalla.

Olen joutunut ottamaan nyt 40+vuotiaana pari harrastusta jossa käyn suoraan töiden jälkeen niin kestää mieskunto paremmin tämän jumpan. Muihin verrattuna olen menettänyt kaiken mitä televisiosta on tullut 20-vuoden aikana ollessani makkarissa, onko se huono vai hyvä asia sitä en tiedä.

Vierailija
2/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut jo kolme vuotta hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, uskallan suositella. Suosittelu perustuu vuosien kokemukseen.

Kaikista parasta olisi avoimuus, mut jos se ei ole mielekästä, niin ole varovainen ja pidä asiat omana tietonasi.

Vierailija
4/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on ollut rakastajatar 4 vuotta ja se on avannut elämääni ennenkaikkea laatua. Nykyisin saan seksiä niin paljon kuin haluan. Puolisonikin pääsee helpommalla. Puolisoni tietää missä mennään ja se tuntuu sopivan hänellekin.

Vierailija
5/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on ollut rakastajatar 4 vuotta ja se on avannut elämääni ennenkaikkea laatua. Nykyisin saan seksiä niin paljon kuin haluan. Puolisonikin pääsee helpommalla. Puolisoni tietää missä mennään ja se tuntuu sopivan hänellekin.

Vierailija
6/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokelitu, himan rankaa miehenä tyydyttää kaksi naista, etenkin kun perättäisiä skeispäiviä tulee plajon.

Vierailija
7/7 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin pettää.

Mutta jos molemmat tietää on ok.

Ehkä suhteessa on jotain muuta pielessä tai ei keskustella tarpeeksi.

Asiat puheeksi ja jos ok niin mikäs siinä.

Tosin seksin puutteeseen tai vastaavaan on muitakin keinoja. Turhautuminen tappaa. Mutta ratkaisu löytyy. Älä salaa mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi